Pauline

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

Hier precies hetzelfde....Yoëll droomt (tenminste dat denken wij) ook `s nachts...huilen huilen maar hij is helemaal niet wakker...hij zit weleens op zn knietjes maar voor de rest ligt ie erbij.....heel af en toe staan...

Vannacht hebben we hem voor het eerst laten huilen en binnen het half uur was ie helemaal weer stil en tot 7 uur doorgeslapen....

Hopelijk worden ze beide snel rustiger

Dikke knuf van mij

Het verbaasd me iedere keer weer dat er aardig wat overeenkomsten zijn tussen de mannen.
9 van de 10 keer krijg ik hem wel weer stil in bed en slaapt dan weer rustig verder, maar na een half uur begint het weer. Bert heeft wat meer moeite hem weer in slaap te krijgen en tot rust. Maar mamsie trekt dat niet hoor, iedere keer naast haar bedje. En daarbij, hij moet ook met papa om kunnen gaan hihi

nou tis echt wel een beetje raar ja al die overeenkomsten....hihi....

maar hier ook dat papa hem minder snel weer in slaap krijgt....en harald wil hem dan telkens weer mee ons bed in nemen...en daar ben ik nu op tegen want dan doe ik zelf echt geen oog meer dicht....dus we laten hem nu gewoon `s nachts...hij huilt wel ff af en toe maar slaapt toch zelluf weer in gelukkig....hij is toch niet echt wakker dus ja....

als we beide nu gaan duimen dat ze snel heel rustig gaan slapen miss dat het dan helemaal goed komt....

liefs denise

Terug
Bovenaan