Pauline

A

Anoniem

Guest
Hey Meis,

Hoe gaat het met je kereltje????

En met zn slapen????

Hier gaat het op en af......ene nacht slaapt ie tot bijv. half zeven en de andere nacht is ie voor vijf uur alweer wakker.....pffff hier is het nog niet echt doorslapen geblazen helaas...maar alle minuutjes langer dan vijf uur zijn weer meegenomen

Liefs Denise

Wat lief zo'n berichtje!

Met Yoëll gaat het opzich wel goed. Hij valt veel en veel minder als voor de ingreep en zit niet continu aan zn oren. Ook hoeft hij er niet meer om te huilen met afdrogen.

Slapen is nog niks hier, nou ja.....
Als hij wakker wordt, zo rond 2 uur, dan proberen we hem weer neer te leggen en blijven bij hem, maar als dat niet lukt, wat 8 van de 10x zo is, gaat hij tussenin.
We zijn inmiddels maar gestopt met gissen wat het zou kunnen zijn.
Zo slaapt iedereen een stuk beter en zijn we allemaal een stuk gezelliger.

In het nieuwe huis, proberen we weer nieuwe regels. Hij krijgt bv nog wat melk voor het slapen op onze slaapkamer en gaat dan naar bed. In het nieuwe huis doen we dit dan allemaal in zn eigen kamer.
Als hij kon praten scheelde het een stuk denk ik, maar ja we redden het wel.

Die mannen van ons komen er wel hoor en als ze 16 zijn zullen ze toch niet meer bij mams willen liggen

Ja hier komt meneertje ook echt tussen ons in hoor als ie wakker word `s nachts....wel proberen we hem de 1e keer ff te laten huilen en als ie na een kwartier nog krijst pakken we hem bij ons......pffff vind het ook zow zielig

`s avonds word Yoëll tot nu toe niet wakker.....alleen `s nachts....en ja gissen doen wij ook niet meer...dat doen anderen wel voor ons....daar word ik echt ziek van hoor...Mijn schoonouders wonen tijdelijk bij ons in en schoonmams heeft altijd wel van die belachelijke uitspraken...word er doodmoe van...gelukkig deze week nog 2 nachtjes bij ons en dan gaan ze verkassen....hiep hoiiiii.....

maar Yoëll krijgt `s avonds ook nog een fles hoor...lekker pap...alhoewel hij  niet meer dan 50 cc drinkt....wij doen dit beneden dan ligt ie lekker in zn slaapzak bij ons op schoot en een kwartiertje later doen we hem naar boven dan blijven we net zolang bij hem staan totdat hij slaapt....ene keer is dit binnen 5 minuten, de andere keer staan we een half uur pffff....als we weglopen dan krijst ie alles aan elkaar en ik ben dat gehuil wel een beetje zat nu...maar op zich gaat ie wel lekker rustig liggen nu

En ja ik zeg ook iedere ochtend lachend tegen meneertje dat als hij 18 is ik bij hem op bed ga liggen als hij terug komt van het stappen hahahahahahahahahaha

Nou meis, we bijven hopen op goede nachten hihi....

Ik gebruik nu trouwens wel kindival van VSM voor onrust en slapeloosheid....heb het idee dat het ietsje helpt.....maar ben nog maar net een paar daagies bezig...

Liefs Denise

sorry voor het iets lange verhaal

Kindival komt hier niet meer in huis hoor. Dat was zo bizar, daar werd hij heeeeeel onrustig van. Alleen maar krijsen en gillen als hij zn bed enkel al zag

ow hahahaha nou tot nu toe valt het nog mee....zal het ff in de gaten houden als het erger word dan gooi ik het ook het raam weer uit

Terug
Bovenaan