@Pauline

Jeetje meid, ik schrik heel erg van je verhaal zeg........ Wat een nare afsluiting van het jaar voor jullie familie!!! Hopelijk kunnen jullie er allemaal een plekje voor vinden en valt het met de psychische schade mee. Want dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten, lijkt me heeeel logisch!!

Sterkte voor jullie allemaal, praat maar veel erover en gelukkig zijn jullie vanavond allemaal samen!!!

Heel veel liefs
Susan

Tja er lopen helaas veel te veel nare eikels rond. En het erge is ze hadden bivakmutsen op en handschoenen aan dus weinig herkenningspunten zeg maar.

We waren erg opgelucht dat het mee viel met de schade, lichamelijk dan. Psychisch gaat het nog redelijk met ze. Ze zijn nu terug naar het tuincentrum om de boel een beetje op te ruimen, want morgen gaat het werk op het tuincentrum gewoon weer van start. Mn zus vind het wel eng om terug te gaan, maar ze moet van zichzelf zei ze.
 Vanavond hopelijk toch nog een fijne avond met zn alle

He joh wat naar zeg! Wat een stelletje hufters zeg! Ik hoop ook dat ze hun vingers eraf knallen zodat ze die niet meer kunnen gebruiken. Zo jong en dan al zo geweldadig. (ze hebben zeker net donshaartjes) Waar gaat het heen waarom moeten sommige mensen (jongeren vooral) andere levens zo kapot maken om een paar rotcenten.
Hoe gaat het nu met de vader van je zwager?? Vind het knap van je zus dat ze gewoon weer naar het tuincentrum gaat. Dapper!!
Nou meid ik hoop dat je vanavond ondanks alle ellende toch een gezellige avond kunnen hebben!!
Heel veel liefs
Esther

He Pauline,

Kan de topic niet vinden waar in staat wat er is gebeurd, maar als ik alleen al bivakmutsen lees, weet ik genoeg!

Wat een kutstreek! Sorry voor de grove bewoording!

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Groetjes, Marieke

wat een stelletje hufters zeg! Sorry voor mijn taalgebruik hoor. maar ik ben blij dat er het lichamelijk leed meevalt en dat ze ook niet alle omzet hebben meegenomen. Want dan zouden ze ook nog eens het gevoel hebben voor niet gewerkt te hebben!

Veel sterkte de komende tijd hoor!
Annemieke

Jeetje,wat lopen er toch ook een gekken rond hè?!
Bah,wat lijkt me dat angstig zeg,dapper dat je zus toch gewoon weer heen gaat.
Maar goed,je moet toch zo snel mogelijk de draad weer op pakken,anders blijf je angstig.
Hopelijk kunnen ze het een plekje geven.
Groetjes Tanja

Lees het ook pas net.. Wordt er altijd enorm woest om.  Is altijd het zelfde soort "klootjesvolk"!!..

Hopelijk gaat hun volgende "actie" (nog) minder gesmeerd en dat men ze dan  helemaal verrot trapt en ze dan een strijker in hun hol duwt en af steekt!

Oeps,.. liet me even gaan,..

Heel veel sterkte gewenst voor je familie!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan