@ Pauline

Ja hier ben ik weer, zo giga druk gehad met alles.
Op mn werk hebben ze me ong 1.5 week geleden gestrikt om in te vallen voor een coll die 2.5 week op vakantie gaat, ja kan jij de documentatie overnemen, is nu toch rustig op dat project.
Nou jullie voelen m al aankomen, niets rustig, ik loop mn poten uit mn lijf tussen 2 kantoren, en wordt gek gemailt door mensen. en dan mn eigen projecten en department die ook hun zorg nodig hebben. Kortom ze hebben 2 fulltime banen in 4 daagse werkweek gedouwd!!!!! Ik ben blij als ik op de bank zit en niet naar een computer hoef te kijken.

En ja zaterdag giga druk bezig geweest paardje schoon te krijgen voor laatste wedstrijd van het seizoen, wordt ik 's avonds dood ziek, zo erg last dat ik zelf een paar keer ben flauwgevallen van de pijn, mijn man heeft gelijk de wedstrijd afgebeld, oh wat was ik daar blij om zeg. Zeker toen hij 3 uur later het ook kreeg.
Nu nog niet echt lekker, maar te druk op werk en jammer genoeg had ik de sleutels van andere kantoor in mn broekzak zitten bij thuiskomst dat ik vandaag half brak op kantoor zit.

Mijn nu beste vriend is dat flesje cola, wat we veel moesten drinken van de arts van de dokertspost. Want dat gaat goed, en blijft binnen, net een boterham in het restaurant gehaald, nou de lucht van al het andere stond me totaal niet aan, dus nu ff pauze aan het nemen in mn kantoor.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan