Paulinebert....

A

Anoniem

Guest
Ik lees net dat je pds hebt, ik ook helaas, heb je het een beetje onder controle?

Groetjes Sil mama van Jelle 26-11-1997 en Pim 20-092006

sorry dat ik even inbreek maar ik heb ook pds. alleen is het bij na de twee zwangerschappen een stuk minder geworden. Ik gebruik geen medicijnen meer en heb gelukkig niet elke dag meer last.

Hoe is het bij jullie.
Groetjes sandra

Goh, wat is pds. Door alleen de afkorting al lijkt mij vervelend. Ik heb een prikkelbare darm, ook niks aan maar voor mij heel bekend terrein dus weet goed wat wel en wat niet.

Ik hoop dat jullie verder niet teveel er doot beperkt worden.

Succes
Gr Renske mv Meike

PDS is prikkelbaar darmsyndroom. Bij mij is het met vlagen. Ik kan eigenlijk de klok erop gelijk zetten.
Bv dus als ik alcohol drink, gaat het gigantisch fout. Heb het idee dan dat mn buik elk moment uit elkaar spat alleen gebeurd dat niet. Dit kan dan een dag of 2 aanhouden.
Zo ook met spanningen en stress. Je leert er wel mee leven, maar af en toe behoorlijk vervelend.

Pauline

Nou dat is ook wat dus dat wordt nu dus PDS genoemd...
Voel mij nu wat blond, wat ik ook echt ben ha   ha

Bij mij is 20 jaar geleden geconstateerd en dan wen je er wel aan. Ik wordt nog wel eens overvallen door een heftige reactie maar ik hoef niet meer plat en geen metamusil meer te hebben.
Snoep, koek, pittig eten en melk zijn de grootste onruststokers. Wijn gaat wel maar bier moet echt één hooguit twee zijn.
Onze meiden zijn ook alletwee gevoelig in de buik en hebben ook alletwee flinke krampen bij tijd en wijlen. Als Meike iets nieuws krijgt wil dat ook nog wel op de darmen slaan..... dus zijn we wel allert op.

Nu weten mijn ouders ook dat ik een koemelkallergie heb gehad, de eerste tien jaar van mijn leven was dramatisch met eten en  mijn darmen, zo zie je maar weer....

Nou goed, allemaal suc6 ermee!!

En Pauline ik had nog een topic voor je gemaakt over de kinderfysio. Misschien heb je het al gezien hoor..

Groetjes Renske

Hey,

Ik heb dus de vorm van ostipatie, ik kan gemiddeld 1x per twee weken helaas. Drink ook géén alcohol, en verder als ik moe ben slaat dat gelijk op mijn darmen.

Het scheelt wel als ik naar de tandarts moet, ik ben zóóó bang daarvoor ( hihih ) dat ik zeg maar weer helemaal leeg ben, als ik daar heen ga hahahah.

Lekker onsmakelijk allemaal...........

Maar goed, ik hoop dat jullie er ook goed mee om kunnen gaan, net als ik.

Groetjes en nog een fijne zondag verder.

Sil mv Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Ja ik breek ook even in. Ik heb er dus helemaal geen last van maar mijn mond valt open bij "1x per twee weken" !!

Ik kan iedere dag en als ik dat van 14 dagen bijelkaar optel dan zakt de pot in elkaar! (lekker gegeten dames?).
Wat lijkt me dat vreselijk zeg!
Ja, je beseft je natuurlijk pas hoe het was zonder als je iets hebt.
Sterkte allemaal ermee!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan