paulinebert

A

Anoniem

Guest
Hé hoe gaat het nu met je, voel je je al wat beter.
En het slapen van Yoëll zit daar al verbetering in.
Ook zag ik net in een reactie van jou staan dat je ging verhuizen. Ik had wel gezien dat jullie je huis verkocht hadden maar heb je ook al wat nieuws dan????

En nee ik ben niet nieuwsgierig hoor (haha)

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Ja, was dat huis wat jullie gingen bezichtigen wat? Hoop van wel want het is een prima lokatie voor een nieuwe forumdag!

Liefs NElleke

zie ineens mn naam

Het gaat hier zoals gewoon, hihi. Slapen is nog steeds niet op en top. Hij wordt gillend wakker, de ene keer om 23 uur, de andere keer om 1 uur. We nemen hem bij ons en wil dan het liefst met zn hoofd op 1 van ons liggen, maar slaapt dan tot 7.30uur.
Dinsdag de 25ste  naar de KNO-arts en kijken of hij er iets aan kan doen.

Overdag is hij niet meer zo frusty als een paar maanden terug en mama ook niet. Sinds hij kan lopen is hij veel rustiger. En hij is ineens een stuk wijzer. Haal niks uit het keukenkastje, want dan staat hij al naast je.... Duwt de deur dicht en zegt; dich.
Wandelwagen en buggy kunnen binnenkort ook naar zolder. Wij doen er tegenwoordig 3 kwartier over om bij de supermarkt te komen, die hier 5 minuten vandaan zit. Hij wil zelf lopen en ziet elk zandkorreltje waar we voorbij lopen.

En nee nelleke nog geen idee!! Haha we gaan vanmiddag kijken daar. En het huis van die buurman komt ook te koop (weet ik via mn collega) dus daar stappen we aansluiten naar binnen.
Maar inderdaad een top locatie voor kids en daar doen we het ook een beetje voor natuurlijk. Ik zie Yoëll al rennen over al die speelvelden.

Hier mn allessie even showen

Bij mama op de manege

Bij papa op de voetbal in de speeltuin

Om op te vreten hé

effe meegekeken, maar je hebt inderdaad een geweldig ventje!
Hopelijk komen de nachten ook goed.
Bij Sam was het bij ons precies hetzelfde...die heeft tot hij 5 werd bij ons in bed gelegen...was de enige manier om hem rustig te laten slapen.
De andere twee jongens hadden het niet hoor.

Sam is gewoon heel gevoelig, hoe zit dat met jou zoontje? Merk je daar iets van?
Sam kon ook sterk reageren op veranderingen, drukke dagen enz.

succes Pas

Hee Pauline

Ook even gespiekt: lekker ding hoor, jullie Yoell! Straalt levenslust uit........ En hopelijk slaapt ie niet bij jullie in bed totdat ie 5 is............. (dan komt er nooit een broertje of zusje haha, of   trouwens: bij pascal zit er ook geen 5 jaar tussen de eerste en de tweede, het kan dus wel)

Ook benieuwd naar het huis, waar ga je kijken? Heb ik dan even gemist (en ik mis volgens mij niet veel hier)

Groetjes
Susan

we blijven in spijkenisse dat zowiezo.
hier een wijk verderop ongeveer, staat een huis te koop en die heeft aan de achtertuin een mega speeltuin. 4 velden met kindertoestellen, een voetbalveld en een veldje met een pingpong tafel.
Ik zat te denken aan een kerst forumdag, ieder een partytent mee en met zn alle op de velden.  Haha als we er dan al zouden zitten en het huis ook wat is.

Er wordt iig heel veel door de buurtbewoners georganiseerd voor de kids, maar ook bv bbq met elkaar.
M'n teamleidster woon aan de andere kant van het speelveld en een collega in hetzelfde rijtje, dus buurtkennis genoeg. En het zijn nog twee leuke meiden ook.

Nog een paar uurtjes en ik weet meer. Wel ben ik al helemaal aan het inrichten qua behang enzo Heb er zo'n zin in.

Klinkt wel heel erg goed!!! Vertel vertel, hoe was het!!!!????

De woning viel zwaaaaaaaaar tegen.
Voor een ieder die nieuwsgierig is en waarom hij ons tegen viel

hier de LINK

Siergrindvloer, badkamer die in de slaapkamerzat (nou ja eraan vast zonder deur)
Bij binnenkomst liep je met je giegel tegen de koelkast en als je een stap opzij zette lag je op de eettafel hahaha
Nee het was echt niets, van binnen nog minder ruimte als we hier hebben.

Maar we zijn bij de buurman van dat huis geweest haha, lang verhaal. Maar hier in het kort;
M'n collega woont op nr 15, huis wat te koop staat op 19. De buurman van nr 17 heeft een vriendin en die heeft ook een huis. Z'n vriendin is heel snel zwanger geraakt en hij gaat bij haar wonen. We zijn dus via mijn collega bij hem gekomen en mochten binnen komen kijken. Dat huis was zo waanzinnig, heerlijke ruime woonkamer, op de zolderverdieping een volledige slaapkamer, er stond een 2 persbed in en nog ruimte zat er omheen.
Enkel de keuken en de badkamer zijn al uit de begintijd dus die zouden wel een vervanging kunnen gebruiken. Hij gaat ons binnenkort bellen voor een prijs ed.

Dat was het weer hihi

Terug
Bovenaan