pauze.... tijdelijk afscheid

A

Anoniem

Guest
hoi hoi!!

Ik reageer al niet heel veel meer hier, maar lees wel dagelijks mee..

Zoals sommige van jullie weten zijn wij in ronde 15 beland en zitten we sinds mei in de MM..

2x clomid is mislukt en ook 2x puregon is mislukt om een eisprong te krijgen.
Nu moet ik dit jaar nog geopereerd worden. (leo operatie)

Ook ben ik gister bij de huisarts geweest met een aantal dingen en mijn verhaal over dit en nog meer problemen.
Daar is nu uitgekomen dat ik depressief ben.. a.s. vrijdag moet ik met een psycholoog gaan praten en de huisarts gaat met de gynaecoloog overleggen of ik medicijnen mag gaan gebuiken tegen de depressie.

Ik vond dit gister heel moeilijk omdat ik hier al meer als een jaar mee loop (met naja 'gevoelens')

Ik ga dus even afstand nemen van hier en van het zwanger worden. We willen er pas weer aan denken na de operatie. Deze zal wel dit jaar nog plaatsvinden.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iedereen hier snel zwanger is!!

Sterkte! Ik snap je beslissing helemaal!

Ik hoop dat je er (relatief) snel weer bovenop bent en weer met goede moed verder kunt gaan!

Succes met operatie en je herstel!

Liefs Daisy

Ik begrijp je beslissing en het belangrijkste is om weer lekker in je vel te zitten! Ik gun je het aller beste en ik hoop dat je je gauw weer helemaal goed voelt.

Succes met de operatie en een voorspoedig herstel!
Bedankt ook voor je altijd lieve woorden!

Liefs Lynn.

Meid heel veel sterkte! En ik hoop dat je er weer snel bovenop bent.

Succes met de operatie!

Liefs

Hey...

snap je beslissing, Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit.
Heel veel succes met je operatie,
En heel veel sterkte natuurlijk

liefs

Jeetje meid wat een moeilijke beslissing. Maar wel heel goed dat je nu even op jezelf focust. Als je er al een jaar mee loopt, moet je nu zeker aan jezelf gaan denken. Heeeeeeel veel sterkte, hopelijk knap je snel lichamelijk en geestelijk op en zullen we je hier weer terug zien, maar dan een vrolijke jij ;-)....
Wenser

Oef, wat een stap! Heel knap van je!
Heel veel succs met de operatie en herstel!

Groetjes

meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Jullie zijn schatten!!

Terug
Bovenaan