pco?iemand ervaring mee?

A

Anoniem

Guest
hoii meiden,

ik zal even mijn verhaal vertellen..
ben 25 jaar oud en mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje.eind maart ben ik gestopt met de pil,13 weken later kreeg ik natuurlijke menstruatie,ik blij want werd het wachten zat!
wel naar de huisarts geweest en die zei het kan lang duren voordat de pil uit je lijf is.
daarna had ik een cyclus van 34 dagen best netjes dus en ik was opgelucht!nu zit ik op een cyclus van 43 dagen en nog niks..(ook niet zwanger)ben weer bij de HA geweest,en verteld dat ik dat ook had voordat ik aan de pil ging en graag voor onderzoek naar de gyn wilde,en heb door verwijzing gehad! daar ben ik heel blij mee!de HA denkt dat ik pco heb..dus nu mijn vraag:zijn er meiden die dat ook hebben en kunnen me er meer over vertellen?en duurde het lang voor jullie zwanger waren?

alvast bedankt voor jullie reacties!

liefs zonnetje

hey zonnetje,

Ik heb er geen ervaring mee, maar op het andere forum -> als het langer duurt zijn er wel vrouwen met ervaring met PCO.

Op pagina 1 staat nu zelfs een topic.

Succes!

groetjes Sas

Hey Zonnetje,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar op het andere forum: als het langer duurt, zijn er wel vrouwen die hier ervaring mee hebben

Er staat nu zelfs een topic over op pagina 1.

succes!

groetjes Sas

Terug
Bovenaan