PCO Na een miskraam? Nu Clomid.

Kaat05

New member
Hoi hoi,

Ik heb in december een miskraam gehad, met 9 weken zwangerschap. Van ons eerste kindje.
Na 4x cytotec bleek er nog vanalles te zitten en ik heb uiteindelijk toch nog een curettage gehad.Wat een slopende weken waren dat, zowel lichamelijk als geestelijk.

Maar eind januari verging ik van de pijn, wat bleek, ik had mijn baarmoeder, urinewegen en blaas ontstoken. Weer een week in het ziekenhuis.

Daarna kwam mijn menstruatie maar niet op gang, 51 dagen, 46 dagen was normaal. De gynaecoloog zei dat met 3 maanden dat wel weer "normaal" moest zijn.

Helaas bleek na een half jaar dat ik PCO heb.
Echter is dit nooit eerder bekend geweest. Ik had altijd een regelmatige cyclus, totaal geen last van acne of iets. En nu opeens na die miskraam en ontstekingen klopt er niks meer van en heb ik een ontzettende onrustige huid.

Herkend iemand zich hierin?

We zijn nu begonnen in het ziekenhuis met behandelingen. Ben nu bezig met de 2e ronde clomid 50mg. Vorige maand was heel netjes, lagen er 2 eitjes klaar, maar die waren gesprongen en zijn toen gaan lekken.Mega veel buikpijn als gevolg. Deze maand heb ik een overstimulatie van mijn eierstokken en moet ik me de komende dagen rustig houden en mogen we niet klussen! Weer een teleurstelling.
En zo ben je toch al snel weer een jaartje verder.... :(

Hopelijk herkend iemand zich hier in.. "Gelukkig" hebben mijn vriendinnen dit alles niet mee gemaakt, maar daardoor kan ik er nu ook met niemand over praten..

Kus Kaat
 
Hallo kaat
even een verhaaltje van deze kant 
min 2012 werd bij mij ook pco geconstateerd na 2 maanden clomid zwanger en begin 2017 was ik zwanger spontaan helaas met 11 weken een miskraam eerst tabletten uiteindelijk toch curretage 
na 1 cyclus van 50 dagen en daarna na 50 dagen nog geen menstruatie dus toch helaas weer aan de medicijn en nu was het gelijk raak 
 
mijn tip ( mits ee geen overstimulatie is van dan 10 t/m 20 om de dag klussen zo ik het bij ons met behulp van de clomid goed gegaan 
 
Dank je wel voor je reactie. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap. 

We doen inderdaad om de dag klussen. Tnx voor je tip.
 
liefs
 
hoihoi,
wij zijn nu ondertussen 2 jaar bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje.

Na het stopppen met de pil was mijn cyclus al lang en werd steeds langer toen toch zwanger geworden, en in december ook een miskraam gehad met 8 weken.
na de miskraam kreeg ik helemaal geen mensturatie meer 2x opgewekt in de hoop dat mijn cyclus terug zou komen maar dat gebeurde niet. 

Toen ook tehoren gekregen dat ik pco heb.
ben nu ook met de 2 ronde bezig 50mg.
de 1e ronden was helemaal in de soep gelopen kreeg menstruatie voor dat ik moets gaan prikken om te kijken of ik een ei sprong gehad had. 
deze maand een nieuwe kans over 2 weken prikken om tekijken of ik een ei sprong gehad heb. ben heel benieuwd.
Ik krijg geen echo's dat zal dan wel in elk ziekehuis anders zijn ?.


x
 
 
 
Terug
Bovenaan