Hi Allemaal,<br />Vanaf januari 2018 ben ik gestopt met de pil voor onze kinderwens. De eerste maand werd ik al niet ongesteld en kreeg ik wel heel veel buikpijn en moest ik overgeven (terwijl normaal tijdens de pil had ik nergens last van) ik had geen bloeding. Exact een maand later had ik weer veel krampen en moet ik overgeven. Dit keer wel een kleine bloeding.<br />25 januari 2019 ben ik bij de afdeling gynaecologie geweest hier hebben ze een onderzoek gedaan en kwam er uit dat ik PCOS heb. Doel 1 van de arts, afvallen. Helaas heeft het overgewicht een groot belang hier in. (uiteraard wil ik ook gezond zijn voordat ik er een kleintje in laat groeien maar als je zwaarder bent weet je ook hoe zwaar het echt is.<br />Sinds 1 jan ben ik nu wel al 7 kilo kwijt dus gaat goed maar blijft lastig.<br />De afgelopen dagen voelde ik mij heel anders. HEEL VEEL ZIN IN FOUT ETEN. stemmingswisselingen, moe en gevoelige tepels. (ook ligt de kat continu bij mij maar dat doet ze van zich zelf ook wel vaak)<br />Ik dacht het zal niet, de dokter heeft gezegd de kans om zwanger te worden is echt NIHIL want je hebt geen eisprong. Maar vanmorgen deed ik een test.. en ongelooflijk maar er stond zwanger 3+.<br />OMG, dit zou natuurlijk goed kunnen aangezien ik dus eind jan het echo onderzoek had en toen nog niets zichtbaar is. Maar morgen ga ik weer een test doen en dan meteen naar de huisarts. Zo maf, ik hoop dat het morgen ook weer positief is. Maar besef wel dat het ook makkelijk negatief zou kunnen zijn!<br />Maar wat zou het welkom zijn. Hier toevallig mensen met een zelfde soort verhaal? En hoe erg vertrouwen jullie de ClearBlue?<br />En toch bijzonder dat mijn lichaam zei doe een test (bang voor teleurstelling ) toch gedaan en nu zo spannend!<br />