PCO syndroom

Lieve allemaal,

Heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik (hoogstwaarschijnlijk) het pco syndroom heb. Heb na mijn miskraam in juni een onregelmatige cyclus met tussendoor matige menstruaties. Weet niet meer wat ik voel,heb regelmatig buikpijn,raar gevoel in mijn buik etc...maak mezelf soms gek met het idee zwanger te zijn. u weet ik dat dat wrs niet zomaar gaat lukken.
Had overigens een jaar geleden bij mijn uitstrijkje 2 prachtige eitjes klaarliggen...snap het dus niet helemaal. Heb blijkbaar soms wel een eisprong,kan dit?
Ik zou graag in contact komen met meiden die ook pco hebben om gevoelens uit te wisselen. Ik weet wat clomid is,maar hoelang moet je dat slikken? (paar dagen of een maand?)
Ook weet ik dat Frederique,Niem,Naatje en A3 pco hebben,en A3 is zwanger!!! Geweldig nieuws!
Zijn er nog meer meiden hier die pco hebben?
Ik moet 6 januari terug komen,er is nu bloed geprikt(hormonen)
Ben erg benieuwd...en baal enorm,heb de laatste tijd al genoeg ellende meegemaakt.
Maar goed,ik moet positief blijven.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Als je wilt kun je mij toevoegen aan je msn-lijst. Ik ben Jackje, 23 en weet sinds afgelopen zomer dat ik pco heb. Wij zijn nu ietsje meer dan een jaar bezig en ik gebruik nu clomid.
Waar ik veel aan had was www.freya.nl, op die site staat een heel stuk over pco; wat het is en welke mogelijkheden er zijn etc.
Kan me voorstellen dat je wel even moest slikken, is toch niet iets wat je verwacht! Maar zoals je zelf al zei, blijf positief, want er zijn een boel mogelijkheden.

Kop op!!!

Jackje
bobbetie@hotmail.com

HOI ESTHER
Ik ben Niem en heb ook pco zoals je weet.
Je moet de hoop niet opgeven het is wel vervelend maar daar kan je toch niks aan doen.
Ik slik nu ook Clomid en F ook ik verwacht volgende week donderdag mijn nod en f volgende week zaterdag.
Het is wel een goed middel clomid ik denk dat jij dat ook gaat krijgen ik zit nu in mijn 4e ronde clomid de eerste twee kuren heb ik geen eisprong gehad en de laatste twee keren wel.

Maar er is hoop voor ons kijk maar naar A3.
Nou meid hoor van je
KUS NIEM

Hoi Esther,

Mijn verhaal komt heel erg overeen met jouw verhaal, al had ik na mijn miskraam nog maar 1 eisprong en de 7 maanden erna helemaal niet meer. Ik heb nu net een eerste kuur Clomid geslikt (50 mg) en had maar liefst 2 eitjes die sprongen. Aanstaande maandag is mijn nod dus dat is wel spannend.
Clomid slik je trouwens 5 dagen en dat mag je 6 maanden herhalen. De een reageert er meteen op en de ander wat later maar meestal werkt het wel.

Sterkte!

X F

Hoi Esther!
Geef de moed niet op he! De doordouwer (hihi) om het zomaar even te zeggen, wint! Het duurde 2 jaar om eindelijk in dit roze-wolkje te komen, maar het is het waard. Na maanden van teleurstelling dat eitjes niet rijpen of er te veel eitjes zijn, waardoor niets goed rijpt of teveel eitjes, zodat er geen pregnyl kan worden gespoten, alles duurt zo lang. Totdat het opeens zover is, dan ben je meteen al een eind op weg. Vandaag ben ik tenslotte al weer 5 weken. Nog niet ver, maar toch is het een begin!
Het kan dus echt lukken Veel succes!!
Liefs A3

hoi hoi

ook ik heb het pcosyndroom.
ik ben 23 jaar en 2 jaar bezig waarvan 1 jaar in de mmm.
heb afgelopen aug een mk gehad na 7 weken.
het valt allemaal niet mee nee dat klopt.
maar als je me toe wil voegen mijn is jvdbruggen22@hotmail.com
ik wens je veel sterkte toe meis

kusjes joyce

Terug
Bovenaan