hoi
wat een opluchting dat het wel gewoon kan lukken, ik had ook een spiraaltje, die heb ik jan eruit laten halen 2 dagen daarna werg ik ongi, daarna was ik 5 weken overtijd, dus ik gaan testen maar er was niks ik heb toch de verloskundige gebelt snapte er niks van zij heeft toen een ego gemaakt en zag iets zitten van 7 weken. wij helemaal blij we krijgen een kleine, maar ze wou wel dat we een inwendige ego maakte dan kon je het beter zien nou wij naar het zieken huis hadden al fot's mee gekregen, daar aangekomen bleek dus dat ik niet zwanger was dat het een vruchtblaasje was, na dan zakt echt even de grond onder je voeten uit. maar ik werd maar niet ongi dus moest ik weer naar het ziekenhuis voor een ego 2 dagen daarvoor werd ik ongi wat een opluchting was dat, nou toen kwam de uitslag ik heb pco. hij zij dat ik wel zwanger kon worden maar dat het meschoen wat langer zou duren. ik zit nu in ronde 3. en zou 5 juni ongi moeten worden. uitgegaan van 28 dagen maar het is zo wisselend. in de vruchtbare periode wel elke keer om de dag gedaan, en een paar dagen geleden voelde ik me echt heel raar kende dat gevoel niet. ben ook heel moe maar daar heb ik vaker last van. en zaterdag waren we aan het eten en ik werd me toch misselijk dacht echt dat ik over mijn nek zou gaan en dat ik zou flauw vallen. mijn vriend zij ook dat ik helemaal wit weg trok. maar ja wie zou zeggen dat ik dan zwanger ben. ik vind het ook zo moeilijk om telkens maar weer afte wachten ik ben altijd heel ongeduldig. maarja het is niet anders vind het wel fijn dat het dus wel snel kan gaan. dus bedankt voor je opbeurende berichtje.
groetjes sherina