PCO....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Mijn gevoel dat er iets aan de hand is klopt....er is bij mij de diagnose PCO gesteld!!
Nu gaan we dus echt de medische molen in...Ben er erg van geschrokken en baal ook als een stekker dat ik net eerder naar de huisarts ben gegaan. Al het klussen en steeds maar hopen en de teleustellingen zijn voor niets geweest want volgens de gyn. kan ik nooit spontaan zwanger raken! Wat een klap in mijn gezicht.

12 juli moeten mijn mannetje en ik voor de intake. Hij wordt dan ook onderzocht en dan gaan ze weer verder met mij aan de gang. Het gaat dus een heen en weer gesjees naar het ziekenhuis worden. Maar ik vind alles prima en ik zal ook alles doen zolang het maar resultaat heeft!!!

Mijn droom om met ons drietjes te trouwen zie ik nu dus echt in duigen vallen! Maar nogmaals we gaan ervoor!

Aangezien ik het allemaal toch teveel vind zal ik nog steeds afstand nemen van dit forum. Wel lees ik regelmatig mee en ik wens jullie allemaal heel veel succes.

Liefs van een verdrietig kreeftje

Lieve kreeftje,

Wat een verdrietig bericht zeg! Natuurlijk zul je daar echt van geschrokken zijn. Ik hoop dat de medische molen jullie zal kunnen helpen om toch zwanger te worden. Heel veel sterkte daarmee!!
Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst met een kindje! (of meer misschien?)

Veel liefs Ineke

Hoi Kreeftje,

Ik wil je een hart onder de riem steken. Ik heb zelf PCO en weet hoe het voelt als je de diagnose krijgt. Maar toen het eenmaal duidelijk was waar het aan lag dat ik niet zwanger werd, was ik na 1 keer hormonen (Clomid) slikken al zwanger en heb nu een wolk van een dochter van 14 maanden en... ben nu spontaan zwanger van ons tweede kindje. Dit zou volgens de gyn. nooit kunnen! Dus er is zeker hoop! Ik weet dat het niet gemakkelijk is en een medisch traject is wel het laatste wat je wilt, maar het kan heel snel resultaat geven.
Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt.

Heel veel succes!

Ik hoop voor je dat deze medische molen je zal helpen bij het krijgen van een kindje.

Heel veel succes de komende tijd. Hou ons op de hoogte van alles!

Liefs, Clau

Dankjewel voor de bemoedigende woorden!!! Op dit moment zit ik er even helemaal doorheen. Mijn vriend ligt in bed, hij heeft het er ook heel moeiljk mee!!
Heb deze week ook nog gehoord dat mijn beste vriendin zwanger is, en dat maakt het er allemaal niet echt makkelijk op!!
Voel me schuldig en heb het gevoel dat ik faal!!
Ik hoop dat ik me snel weer beter voel, want op dit moment hoeft het voor mij niet meer.

Liefs een ongelukkig kreeftje

Hoi Kreeftje

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.
Ook bij mij is een half jaar geleden PCO ontdekt.
Gelukkig ben ik na drie maanden al doorverwezen naar de gynaecoloog.
Ik ben nu bezig met clomid, ik heb al 4 kuren achter de rug, en begin nu aan de 5e, maar nu met de hoogste dosering.
Ik ben nu mijn menstruatie aan het opwekken met provera.
Als deze kuur niet aanslaat kan ik gaan kiezen wat ik wil, of een kijkoperatie of beginnen met hormonen spuiten. Ik denk dat ik dan voor het eerste kies.
Maarja zover is het nog niet, hopelijk gaat de clomid nu eindelijk zijn werk doen.
We blijven positief, Het gaat ons een keer lukken.
We slepen ons er wel doorheen.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen. en kom op he.

Als je er over wil praten, dan hoor ik het wel, ik kan je namelijk erg goed begrijpen.
Evt via mail of msn.

Heel veel liefs Carol

ps ik heb verschillende mensen in de omgeving die met PCO, 2 en 4 gezonde kinderen op de wereld hebben gezet.
We houden de moed erin.

Hoi Kreeftje,

Wat een naar bericht zeg! Geloof wel dat je wereldje dan even instort.
Maar houd toch moed want het kan zeker nog!
Een vriendin van mij heeft ook pco en heeft nu drie gezonde kinderen. Bij de eerst duurde het wat langer, ze moeten je dan instellen op medicijnen, de juiste dosering vinden is altijd even moeilijk. Na de eerste waren de andere twee heel vlotjes gekomen.

Lieve Kreeftje, Houd vol hoor!
Ik hoop dat voor jou je kinderwens ook snel in vervulling kan gaan.

Liefs Anne

Hoi Carol,
Ik hoop dat het voor jou binnen kort ook de goede kant op gaat! Vind het fijn om af en toe met je te praten en "ons ding" te delen..
Ik ben te vinden bij het forum: als zwanger worden langer duurt. Dus daar kunnen we kletsen, lijkt me leuk!

Hoi Bloem,
Hey zou geweldig zijn als het bij mij hetzelfde zou gaan als bij jou. Het is allemaal zo nieuws voor me, ik weet nog niet precies hoe en wat. Gelukkig heb ik de afspraak van de eerste intake kunnen vervroegen! 29 juni i.p.v. 12 juli, dat is heerlijk! Weet ik hopelijk eindelijk hoe en wat!

Hoi anne,
thanx voorde reactie, hoop dat het voor mij ook positief zal uitpakken!!

Terug
Bovenaan