pco

hoi dames,
Is het normaal als je pco hebt dat de test minder snel positief aangeven omdat je veel mannelijke hormonen in je bloed hebt? Komt dat dan vaker voor? Ik ben 3 weken overtijd ,maar testen blijven negatief.
Heeft iemand hier kennis over?
grtjes
Ilse
 
ehwwwww als ik heel eerlijk ben... ik weet niet hoeveel je over de ziekte weet maar dan zal ik toch eens op het internet gaat surfen...bij pco is het normaal dat je een onregelmatige cyclus hebt... dus 3 weken overtijd is peanuts...ik was soms wel 7 maanden niet ongesteld...dus ik vraag je me af hoe het precies zit...met die test negatief ja dat is in principe niet vreemd als je pco hebt... meer info cat_peggy@hotmail.com
 
Hoi Ilse,

zwangerschapstesten testen op de aanwezigheid van hcg = zwangerschapshormoon. Bij mijn weten wordt dat niet beinvloed door andere hormonen (zoals oestrogeen en progesteron), maar volgens mij stijgt hcg niet bij iedere zwangere even snel in het begin en komt het daardoor dat de een al voor de nod een positieve test heeft en de ander een paar dagen later. Dus misschien is het gewoon nog iets te vroeg. (In de bijsluiter van de zwangerschapstest staat misschien wel vermeld wanneer de test valsnegatief kan uitvallen.)
 
hoi peggy,
thanks dat je snel reageert, het zit zo ik denk dat ik pco heb omdat ik last heb van overbeharing, maar de laatste 6 maanden al vanaf begin dat ik gestopt ben met de pil was mijn cycles 45-47, niet meer niet minder, snapje en kan je dan opeens zo erg afwijken van die patroon? dus daarom heb ik vraagtekens? en ik heb zo'n last van mijn onderbuik!
reageer svp
grtjes
ilse
 
hoi ilse... laat het even nakijken in het ziekenhuis... in je bloed kan je een heleboel zien...desnoods via een verwijzing door de huisarts.. heb je in ieder geval wel zekerheid suc6
 
Terug
Bovenaan