pco

Hoi

Ik ben nieuw op deze forum. Ik ben laatst bij de gyn geweest en heb te horen gekregen dat in pcos heb. Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Momenteel ben ik bezig met een kuurtje van tien dagen om mijn menstruatie op gang te brengen. Ik ben nu al meer dan 6 maanden niet ongi.Als het kuurtje op is moet het als het goed is de menstuatie komen. (ik hoop het) En daarna begin ik aan de clomid. Wat voor medicijn is dit?

ik hoop dat er hier meiden zijn die mij wat informatie kunnen geven over pcos

liefs Ina

Hoi Ina,

Jammer genoeg weet ik een hoop over Pco ik heb het ook.
Was ook een jaar niet ongi geworden toen ik gestopt was met de pil.
Je hoeft je geen zorgen te maken over dat kuurtje dat je gekregen hebt om ongi te worden want je wordt ongesteld door die pillen.
Ik moest ze ook slikken ik had PrimolutN en sommige hier hebben provera gehad en werden ook ongi dus maak je daar maar geen zorgen over.

Het is wel vervelend hoor Pco maar doormiddel van Clomid maak je wel kans om zwanger te worden.
Ik zit nu op mijn 5e kuur Clomid en nog steeds niet zwanger geworden.
Er zijn hier wel aardig wat meiden van de 1e of 2e kuur gelijk zwanger geworden, dus je hoeft je niet gelijk druk te maken.
Elk lichaam is natuurlijk anders.
Moet jij nu wel terug komen daarna naar het ziekenhuis om te kijken of je eitjes gaan groeien of moet je temperaturen.
Nou ik hoor van je Gr NIEM

Kijk eens op www.freya.nl
Goede site met veel info over pco en de medicijnen die je gebruikt.
Succes!
Je kunt ook pco intypen op google,net als clomid en provera.

Hallo Ina,

ook ik heb pco, dus ik weet precies hoeveel vragen als je dan dus hebt. Het is net wat Niem zegt:Helaas ben ik niet een van de gelukkigen die de 1e of 2e periode met clomid zwanger werd, maar er zijn er genoeg die er wel zwanger mee worden.

Als je nog meer vragen hebt dan vuur je ze maar af hoor, er is er altijd wel iemand die er het antwoord op weet.

Groetjes Naatje

HALLO INA.
OOK IK BEN EEN VAN DE ONGELUKKIGE MET PCO. iK HEB INMIDDELS 2 KINDEREN ALLEBEI DOOR HET SLIKKEN VAN CLOMID. DE EERSTE KEERDE DUURDE HET 3 MAANDEN EN DE TWEEDE KEER VEEL LANGER, IK HAD NL EEN CYSTE IN MIJN EIERSTOK DIE OPERATIEF IS VERWIJDERD. TIJDENS DE OPERATIE KWAMEN ZE ER OOK NOG ACHTER DAT IK ENDOMETRIOSE HAD, DAT WAS BALE ZEG. TOCH BEN IK NA DE OPERATIE WEER
MET CLOMID ZWANGER GERAAKT.NU 1,5 JAAR NAAR DE TWEEDE HAD IK BESLOTEN GEEN PIL MEER TE SLIKKEN, IK DACHT IK HEB NU WEL GENOEG GESLIKT, EN WAT DENK JE ..... HET ONMOGELIJKE IS GEBEURT, AL IS HET NOG PRIL EN IK KAN HET BIJNA NIET GELOVEN(HEB 2 TESTEN GEDAAN)BEN IK TOCH NU ZO,N 9 WEEK ZWANGER. BEN WEL ONZEKER EN BANG OMDAT HET NU TOCH MAAR SPONTAAN IS GEKOMEN. IK HEB ALTIJD HOOP GEHOUDEN EN DAT MOET JIJ OOK DOEN, ALS JE EENMAAL EEN KINDJE HEBT DAN WEET JE DAT HET HET ALLEMAAL WAARD WAS. IK KEN VEEL VROUWEN DIE DOOR CLOMID ZWANGER ZIJN GEWORDEN OMDAT ZE PCO HEBBEN EN HET GAAT JOU OOK LUKKEN. SUCCES IK DENK AAN JE.

hoi meiden bedankt voor jullie reacties. het stelt mij al gerust dat er meer meiden zijn met pco. Ik hoop dat het met mij ook goed komt en niem ik hoop voor je dat jij ook zwanger wordt. laat de moet niet zakken. Dat doe ik nu ook niet.

a.s zondag is mijn tien daagse kuurtje af en hoop gauw ongi te worden. als ik clomid geslikt heb moet ik naar het ziekenhuis en daar gaan ze kijken of de eicellen aan gegroeid zijn. ik hoop het wel.

Ina

hallo helaas welkom ja net wat niem zegt ik ben er 3 jr ondertussen alweer achter gekomen dat ik ook pcos heb en ja ik heb nog een probleem ik ben te zwaar dus ik moet afvallen en dan mag ik pas beginnen met clomid maar ja ik snap er zelf ook nog steeds niet zoveel van hoor van pcos maar goed ik heb t en ik zal er mee moeten leven ook jij heel veel succes en iedereen trouwens doegg xx annemrie

Terug
Bovenaan