PCOS 8 weken zwanger en miskraam

<p>Hoi dames,</p><p>Helaas ben ik er afgelopen donderdag achtergekomen dat het hartje met 8 weken en 2 dagen gestopt is met kloppen. 2 dagen na mijn eerste echo, ik heb toen het hartje goed horen kloppen.</p><p>Sinds vrijdag heb ik bruine afscheiding.. Gister donkere klonten verloren en vanmiddag een heel kleine stukje rood iets.. Verder alleen bruin bloed.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Krijgt iedereen helderrood bloed? Ik heb wel krampjes maar niet zo heftig..</p><p>Zijn er ook dames die PCOS hebben en een miskraam hebben gehad?</p><p>Bedankt alvast voor het delen van jullie ervaringen!</p>

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen de komende periode, het is een groot verlies❤️ Zelf heb ik pcos en mijn eerste zwangerschap eindigde in een missed abortion met 8 weken en 3 dagen. Door omstandigheden toen hebben wij ervoor gekozen om de miskraam op te wekken met medicatie. Ik verloor toen grote stolsels met helder rood bloedverlies, vond de krampen ook best heftig maar dit zou ook door de medicatie kunnen komen. Krijg je een controle echo? Als je twijfelt zou ik hier om vragen bij je verloskundige. Veel sterkte 

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen de komende periode, het is een groot verlies❤️ Zelf heb ik pcos en mijn eerste zwangerschap eindigde in een missed abortion met 8 weken en 3 dagen. Door omstandigheden toen hebben wij ervoor gekozen om de miskraam op te wekken met medicatie. Ik verloor toen grote stolsels met helder rood bloedverlies, vond de krampen ook best heftig maar dit zou ook door de medicatie kunnen komen. Krijg je een controle echo? Als je twijfelt zou ik hier om vragen bij je verloskundige. Veel sterkte 

Heel veel sterkte met dit verlies. Neem de tijd om het een plekje te geven!
Ik heb ook pcos en heb vorig jaar 2 miskramen gehad. Eerste keer bloedverlies met 8 weken, bleek dat het hartje gestopt was bij 7+3. Tweede keer ging het al met 5 weken mis. 
Inmiddels ben ik 31 weken zwanger dus het kan daarna gewoon goed gaan!! De gynaecoloog heeft mij toen uitgelegd dat pcos niks te maken heeft met een miskraam. 
Hopelijk ben je snel van het bloeden af en ben je snel weer zwanger. Nogmaals sterkte!

Terug
Bovenaan