Pcos & menstuatieklachten.

<p>Hoi dames!</p><p>Ik vroeg me af he, ik ben voor het laatst 5 maart ongesteld geweest. Maar met PCOS weet je natuurlijk niet wanneer je eisprong is. Nu ben ik in de tussen tijd niet ongesteld geworden. Dus in principe ben ik 5 dagen over tijd de zwangerschapstesten zijn alle negatief. Maar ik heb nu wel de menstruatie klachten. Gevoelige borsten, moe en een licht zeurende buikpijn. Hebben jullie dit ook?</p><p>Toedeloe xx</p>

Nee ik heb Provera gebruikt. Maar nou durf ik niet te zeggen of ik daardoor ging menstrueren, want na de laatste pil duurde het 10 dagen voor in menstrueerde. En clomid ect krijg ik nog niet omdat ze me te zwaar vinden. Vandaar dat ik vanaf die datum weer ben gaan tellen. Maar eigenlijk weet ik het ook niet :(

20 feb was mijn laatste pil. Nee gyna zei deze pillen nemen en was niet nodig om nog een keer langs te komen.... Waar ik het niet mee eens ben. En heb volgende week maar weer gesprek, eerst met de huisarts natuurlijk.

Ik heb ook PCOS en normaal een cyclus van 5 maanden? in januari had ik aanhoudende menstruatie klachten en ging er eigenlijk vanuit dat ik ongesteld ging worden. Veel te vroeg want ik verwachtte pas in maart/ april weer een menstruatie. Toch maar een testje gedaan (ook gevoelige borsten) en ik bleek zwanger te zijn! Wij zouden gaan starten met clomid maar die mogen we nu lekker laten voor wat het is ;)
Maar PCOS is gewoon ruk en mega onduidelijk en frustrerend. Je weet nooit wanneer en of je een eisprong hebt. De huisarts had ovulatie testen geadviseerd. Maar die had ik al gauw de prullenbak in gegooid. Werd daar niet veel wijzer van. Altijd streepjes. Werd uiteindelijk een grote frustratie voor me. 
Ik wil geen valse hoop geven, maar toch ook weer wel een beetje hoop dat het wel degelijk mogelijk is met PCOS en soms dus op vrij onverwachte momenten ineens raak. 
Succes! En als het deze keer niet raak is dan hopelijk gauw op een ander moment!

Terug
Bovenaan