<p>Hoi meiden, </p><p>ik weet niet eens waar ik moet beginnen, het lijkt wel alsof ik de laatste 2 maanden in een achtbaan zit.<br /><br />mijn vriend en ik zijn een jaartje bezig met een kindje proberen te krijgen. Mijn ongesteldheid is onregelmatig, 2 keer in het jaar ben ik niet ongesteld geweest. Vond het een beetje raar dus ben toch naar de huis arts geweest, die heeft mijn door gestuurd naar STAR, om eerst daar een echo te laten maken. (Gyn hoefde nog niet?). <br />het was een lopende band werk, ik had nog nooit een inwendige echo gehad.. hele vervelende ervaring. Deze meneer vertelde mij in een afspraak van 5 min dat ik pcos heb, met een website in me hand gedrukt ging ik naar huis.. ik heb zelf van alles gezocht en gelezen, je maakt je zelf erg gek.</p><p>gesprek gehad met mijn huisarts, en doorverwezen naar de gyn. Die ook weer opnieuw een echo gemaakt en mij Clomid tabletten meegegeven, en gelijk gaan bloed prikken. Ook het zaad word op kweek gezet van mijn partner. 4 weken later zouden wij hier pas de uitslag van krijgen. Ook kon hij zien dat mijn slijmvlies te dik was en hij zou verwachten dat ik snel ongesteld zou worden. De 3 de dag van mijn ongesteldheid zou ik dan ook langs moeten komen om het te laten checken. <br /><br /></p><p>Ik was thuis.. en dan komen ineens de vragen. <br />het proces was dus helemaal niet goed uitgelegd.. of helemaal niet zelfs. Ik de assistent opgebeld, en me heel lief alles uitgelegd. Ze vond het ook raar dat hij het allemaal niet had uitgelegd. <br />- wachten op menstruatie,</p><p>- 3 de dag langs komen om het slijmvlies te controleren </p><p>- starten met tabletten </p><p>- weer langs komen </p><p>- injectie? Heeft die niks over verteld </p><p>- dan ‘huis werk’ </p><p>alleen het eerste had hij verteld. Vandaag weer bij gyn geweest omdat ik ongesteld was geworden. Hij zag dat het slijmvlies nog te dik was. Terwijl ik wel menstruatie pijn heb en gevoelige borsten. Toch opwekkers meegekregen om mijn menstruatie op te wekken. Over 2 weken weer een afspraak bij gyn.. en hoe verder weet ik het niet.. </p><p>meer mensen het zo mee gemaakt? <br /><br /></p><p> </p>