<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi dames,</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik heb PCOS en mocht beginnen met clomid 50 mg.. keurig geslikt en ook ovulatietesten gebruikt maar geen eisprong kunnen ontdekken.. bleek ik na bloed prikken ook niet te hebben gehad.. progesteron was te hoog.. contact opgenomen met de gyn en de boodschap was dat ik eerst 10 kilo moest afvallen voor ik weer terug mocht komen.. heb nog wel gevraagd of ik geen hogere dosering kon krijgen, want dat had ik op meerdere plekken gelezen maar nee ik moet echt eerst afvallen.. zeer frustrerend aangezien ik vorig jaar al 15 kilo ben afgevallen!! En nu moet er dus nog een keer 10 kilo af... Ik snap best dat het ook voor mezelf(en evt. zwangerschap) beter is om gewicht te verliezen maar het voelt zo oneerlijk.. Ik had namelijk wel het idee dat clomid wat deed maar het net niet genoeg was ofzo..</p><p>Heeft er iemand tips?</p><p>Liefs, Lola</p>