PCOS / clomid

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>vandaag ben ik naar het ziekenhuis gegaan en zoals verwacht heb ik PCOS. Nu zag ze wel rond de 30 eitjes zitten (is dat niet bizar veel?)</p><p>Nu ga ik beginnen met 7 dagen achter elkaar medrodyprogesteron om ongesteld te worden en dan op derde dag van ongesteldheid beginnen met vijf dagen clomid 50 MG. </p><p>Nu ben ik benieuwd hoe snel jullie zwanger zijn geraakt na Clomid of wellicht nog steeds bezig zijn. Gewoon even wat extra ervaringen opdoen! </p><p>Groetjes </p>
 
Hoi!
Ik heb ook PCOS en had precies hetzelfde aantal eitjes. Ik was ook begonnen aan clomid. Eerst inderdaad 50 mg, dat werkte helaas niet bij mij en daarna naar 100 en 150 mg en dit mocht helaas niet werken. Daarna zijn wij over gegaan op injecties. Ik moest dus elke dag mijzelf prikken tot we de juiste hoeveelheid hadden. En na een aantal weken met de juiste dosering had ik een groot genoeg eitje. En heb ik een andere prik moeten zetten voor de eisprong en daardoor ben ik inmiddels 12 weken zwanger?. Ik hoop uiteraard dat het bij jouw bij de clomid blijft! Maar weet dat er meer opties zijn. Die zeker gaan werken! 
Succes!
Liefs,
Rebecca
 
Hoi,
Ik heb ook PCOS, ik heb alleen in mijn linker eierstok 12 cysten zitten. Rechts was normaal, maar doordat links niet goed functioneerde, deed bij mij rechts het niet altijd goed. Mijn cyclus was van zichzelf redelijk, gemiddeld rond de 33 dagen. Heb 2 keer een uitschieter gehad naar 65 en 45.
Ik ben zelf 1 keer, zonder hormonen, zwanger geworden en helaas is dit uitgelopen op een miskraam. Daarna in overleg met de gynaecoloog besloten om toch met clomid 50mg te beginnen. Ik was in de 2de ronde zwanger, inmiddels 26 weken.
Heel veel succes!
 
 
 
Ik voel me prima. Alleen wat moe maar dat hoort er bij!? heb jij veel last van die pilletjes om ongesteld te worden? Ik had daar soms wel wat last van, ik had dan stemmingswisselingen. 
 
 
Terug
Bovenaan