PCOS en gaan voor een 2e kindje

Hoihoi

Wij willen voor een tweede kindje gaan! Ons zoontje is bijna 16 maanden en we zouden een broertje of zusje leuk vinden voor hem.

We hebben wel een rugzakje kwa zwanger worden en bevallen. Het zwanger worden ging niet zonder slag en stoot en de bevalling ook niet.

Ik heb pcos. We willen deze keer zonder hulp van het zh zwanger worden. Ik heb na de geboorte van N. Geen hormonen meer gebruikt. Mijn cyclus is rond de 40 dagen.

Zijn hier meer dames die mee willen kletsen?



Liefs xxx
 
Ik zit nu beginnend in de molen bij het ziekenhuis. Na een onderzoek is er pcos uitgekomen en nu moet ik binnenkort terug om het plan te bespreken. Na het stoppen van de pil 8 maanden geleden niet meer ongesteld geweest. Ben benieuwd wat er nu allemaal op ons af gaat komen.

Doe je nu iets anders om het te proberen zonder hormonen? Je leest zoveel verschillende tips als je googled. Succes in ieder geval!
 
Ook hier pcos, helaas.. Vandaag wezen bloedprikken om te kijken wat mijn hormonen doen..

Gynaecoloog gaf gister aan dat ik waarschijlijk wat zou moeten gaan afvallen.

Dinsdag krijg ik de uitslag. Zo spannend!!

Wat waren jullie adviezen van de gynaecoloog toen ze jullie vertelden dat je pcos hebt??

 
Terug
Bovenaan