<p>Hi,</p><p>Dit is geen verkoop van etherische olie maar een ervaring waar vrouwen met pcos misschien iets aan hebben.</p><p>Na het uitblijven van mijn menstruatie (6 maanden) en wachtend op de afspraak bij de gynacoloog voor onderzoek ben ik zelf op zoek gegaan wat ik misschien kon doen. Ik werd getipt door een vriendin op een olie. Nu ben ik zelf daar totaal niet van maar op een gegeven moment probeer je alles. </p><p>In augustus gestart met de olie merkte niks en toen in september pcos werd vast gesteld al helemaal geen hoop dat het zou werken. Ben toch maar door blijven smeren. Merkte weI duidelijkere signalen waar je in een cyclus kon zitten (eisprong) terwijl ik dat maanden niet had. In november was daar opeens een menstruatie. Maar goed kon een toevals treffer zijn. Maar nu in december gewoon weer een menstruatie. Welliswaar en cyclus van 41 dagen maar het is een cyclus.</p><p>Of het nu echt door de olie komt dat weet ik niet maar ik blijf er in iedergeval mee smeren.</p><p>Hoop dat jullie er iets aan hebben.</p><p> </p><p> </p>