Pcos en ovulatietesten?

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Goedemorgen allemaal!</span></p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Hoop dat jullie me weer even kunnen helpen. </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Ik heb pcos en ben 2 maand geleden plots zwanger geraakt. Helaas is dit een miskraam geworden op 22 mei! 25 mei een echo gehad en alles was schoon. </span></p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Gewacht op eerste menstruatie 11 juni. En nu dus bezig met klussen. Nu hoor ik dat wanneer je pcos hebt je geen eisprong hebt en vaak lang postitef test??? </span></p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Mijn vraag is. Ik heb een postievie ovulatie test gisteren gehad.... ook heb ik gemerkt of ik wat voelde en ja dat was ook voelde wel een uur druk bij m’n baarmoeder. En trek gevoel dus wist zeker dit is m’n eisprong!</span></p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;"> Heb ik nou m’n eisprong gehad ofniet? Omdat ze zeggen dat het bijna niet kan met pcos. Maar ik het toch daadwerkelijk gevoeld heb. Hier een foto van mijn ovulatie testen.. het streepje word nu langzamer lichter dus dat klopt wel.</span></p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </span>http://nl.tinypic.com/view.php?pic=eintxi&s=9#.WzCHUytNeEc</p><p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify; -webkit-text-size-adjust: auto;">Liefs </span></p>

Hoi Demi,
Ook mij werd afgeraden om ovulatietesten te gebruiken. Maar ik ben eigenwijs geweest en heb het dus gewoon gedaan.
Bij PCOS weet je niet zeker of je een eisprong krijgt, ook niet als de test wel positief aangeeft.
Maar niet geschoten is altijd mis.
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger ( door 1.5 maand te testen met ovulatietesten) 
En bij ons was het in 1 ronde raak.
Jou testen zagen er zeer positief uit, gewoon klussen en dan 2 super spannende wachtweken.
Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt.
Groetjes Siska.

Hi siskabo! 
Oh hier hetzelfde net zo eigenwijs haha!
Had jij net zulke testen als wat ik had? Want ze geven wel echt positief aan inderdaad en ik heb gisteren ook echt wat gevoeld heb jij dat ook gehad? 
Super spannend! Gefeliciteerd ook!!! Leuk! Weet je al wat het word? En is dit jullie eerste kindje? 
Liefs

Hoi Demi,
Ik heb de testen van Sensitest gebruikt ( dipsticks )
Daarnaast wel een doosje digitale testen in huis met name om de twijfel weg te nemen als ik niet zo goed wist of ik de dipstick nu als positief moest zien. Jou ovulatietest van 24-06 was heeel positief! Het komt vast goed!
Dit is ons 2e kindje, en we weten nu al dat we er een mannetje bij krijgen. We hebben ook al een mannetje van 3 jaar.
Groetjes Siska.

Oh super leuk zeg!! Ja die zijn zo duur niet normaal ik denk als ik ongesteld word ik volgende maand ook met die digitale ga proberen een ronde! 
Ik merk nu dat ik last begin te krijgen van gevoelige tepels dat had ik vorige keer ook na de eisprong toen teste ik 9 dagen later positief! Ik hoop het zo haha! 
En anders gaan we gewoon weer met goede moed verder! Wanneer ben jij uitgerekend? 

Hey Demi,
Ik had ook echt maar 1 doosje digitale testen ( veel te duur idd)
En van de sensitest kocht ik er veel in 1 keer.
Ik ben nu op 5 December uitgerekend.. en kijk er wel naar uit hoor? 
Spannend weer he als je aan het wachten bent tot je weer mag testen. Ik heb zoveel zwangerschapstesten verspild door een week van te voren te testen...maar nu weet ik dat Action testen het ook prima doen??
Ik ben benieuwd of je er deze ronde een positieve test gaat krijgen, zeker de moed niet opgeven!
Groetjes Siska.

Hoi allemaal 
Ik heb 6 jaar geleden de diagnose pcos gekregen .
In het begin had ik telkens een onregelmatige cyclus. 
De laatste 1.5 jaar elke maand gewoon wanneer ik het moet worden .
Nu ben ik begonnen met ovulatie testen en volgends mij heb ik een positieve test 
Heb nu 3 dagen getest gister 1 lichte streep en 1 dikke streep .
Vandaag  was de eerste test ook 1 lichte en 1 dikke. De tweede test 2 dikke strepen maar wat moet ik hier nu van denken .
Iemand tips 

Terug
Bovenaan