Pcos en zwanger worden

Hallo allemaal,

Ik zal beginne bij het begin. In 2019 hadden we besloten om aan kinderen te beginnen in juni gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld. Vrij snel werden we naar het ziekenhuis doorgestuurd in oktober namelijk al. Daaruit bleek dat ik PCOS heb.

Na 3 ronder zonder eitje uiteindelijk in maart 2020 zwanger geworden. Helaas is onze zoon in augustus met 24 weken en 5 dagen geboren. Na 5 weken hard vechten heeft hij het uiteindelijk niet overleefd.

Toen weer begonnen met 2de poging toen in maart 2021 zwanger geworden dit werd uiteindelijk in april een miskraam die pas na 11 weken volledig weg was uit me baarmoeder. Toen meteen in juni weer zwanger geworden. Zoals jullie zien tel ik als ik een eitje heb gelukkig meteen aan. Maart 2022 is onze zoon gezond en wel geboren ?

Nu wouden we weer langzaam weer beginnen aan een volgende kinderwens. Moest ik bloed laten prikken in het ziekenhuis en dan zouden we in januari 2023 starten. Nu zei ze van ja een stofje is laag en dat kan duiden op een zwangerschap nu 2 testen positief. Het is nu alleen spannend. Ik ben namelijk sinds de bevalling geen 1x ongesteld geworden dit is nu dus 9 maanden geleden. Volgens de test en ons gevoel denken we rond 5-6 weken zwanger te zijn.

Nu was me vraag of mensen hier ervaring mee hebben? Het voelt zo onwerkelijk en we geloven het nog niet. Het ook pas 3 januari echo.

Ik heb hier geen ervaring mee maar wow wat heb jij veel meegemaakt. Afschuwelijk om je baby te moeten verliezen en daarna een miskraam te krijgen. Ik ben heel blij voor jullie dat jullie een gezonde zoon hebben gekregen en gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel veel geluk gewenst!! 

Terug
Bovenaan