PCOS en zwanger

<p>Goedenavond, </p><p>Mijn man en ik weten sinds ongeveer een week dat ik zwager ben. </p><p>Ik heb pcos, was hiervoor ook oner behandeling in het ziekenhuis, maar er was nog geen hormoontraject gestart. </p><p>De volgende ochtend na de positive test en test gedaan met een week indicator 3+. Dus het zieenhuis, huisarts en verloskundigepraktijk gebeld.  Zij schatte de zwangerschapsduur voor het gemak op 6 weken (minimaal 5 weken,3+=de bevruchtingstermijn).</p><p>10-4 hebben wij een echo,  ik ben heel  benieuwd hoor lang ik zwanger ben,  mijn man kan het allemaal wat makkelijker los laten en denkt, ach die dag komt vanzelf.  Maar de vraag blijft rondspoken bij mij, vooral omdat mijn eigen broeken al gingen knellen.. </p><p> </p><p>Jullie kunnen hier uiteraard ook erg weinig mee,  maar heeft iemand tips om deze 10 dagen nog leuk door te komen??</p><p> </p><p>Liefs</p>

Gefeliciteerd!
Ik snap heel goed wat je bedoelt wij zouden a.s september het traject ingaan omdat ik ook pcos heb (best extreem zelfs!) Maar toch na 3.5 jaar uit ons zelf zwanger geraakt. Hartstikke vrolijk natuurlijk maar net als jij wist ik ook niet zo goed hoe lang enzo. 
Bij mij zit ook alles al strak maar heb vorige week me eerste echo gehad en bleek toen echt pas 6 weken te zijn. Maar vergeet niet die strakke broek kunnen heel goed je darmen zijn net als bij mij. 
De enige tip die ik je kan geven is probeer vooral er van te genieten en niet te veel stil te staan bij die vragen. 
Succes!

Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! 
Ja het zouden idd goed mijn darmen kunnen zijn, daar zat ik zelf ook al aan te denken. 
Ik ben maar een paar dagen echt misselijk geweest, en afntoe steekjes in mn buik. Soms dan voel ik een hele tijd niks en dan denk ik meteen dat t niet goed gaat ofzo. Terwijl ik normaal nooit zo erg van t paniekdenken ben? mijn vasthoudende controle zal me nu parten spelen denk ik haha. 
Ik ga zeker proberen te genieten! 

Proficiat, wat een wonder hè! Heb ook pcos en wel via traject zwanger geraakt. En wat vond ik die eerste weken vreselijk! Was super onzeker en bang dat het mis zou gaan! Nu een dochter van 8 weken oud alweer. De tijd vliegt voorbij, en achteraf gezien heb ik me wat te druk gemaakt waardoor ik toch minder heb kunnen genieten vind ik zelf. Dus probeer toch lekker te genieten, want het is een heel bijzonder iets! 

Wat betreft van komen en gaan van klachten, dat is heel normaal! Succes met wachten! 

Dankjewel! 
Mijn man geloofde het eerst ook niet. Bij mij is het na een dag of 4 pas echt doorgedrongen haha. Vooral omdat het zkh had gezegd dat de kans op zwangerschap tussen de 2 en 4% lag.. Heel onwerkelijk.  
Wat fijn dat je toch een kindje hebt mogen krijgen dankzij het traject! 

Dankjewel! 
Mijn man geloofde het eerst ook niet. Bij mij is het na een dag of 4 pas echt doorgedrongen haha. Vooral omdat het zkh had gezegd dat de kans op zwangerschap tussen de 2 en 4% lag.. Heel onwerkelijk.  
Wat fijn dat je toch een kindje hebt mogen krijgen dankzij het traject! 

Terug
Bovenaan