Pcos ervaringen

<p>lieve dames,</p><p> </p><p>helaas heb ik te horen gekregen dat ik PCOS heb. Onze kinderwens is groot en ben hierom nu ook wel een beetje down. Het is voor mij moeilijk om hierover te praten met de naasten in mijn omgeving. </p><p>Ik hoop dat jullie, jullie ervaringen willen delen met mij zodat ik weet waar ik voor sta. </p><p>Van de gyn moet ik eerst 3maanden proberen af te vallen. ( dit doe ik zonder diëtiste)</p>

Ik ben toen ik het te horen heb gekregen naar een acupuncturist gegaan en naar een hormoonadviseur (opgeleid door ralph moorman). 
Hier heb ik goede adviezen gekregen. Ik had eerst cyclussen van 100dagen. Nu na 7maanden zijn ze bijna normaal. Ik kreeg het advies om supplementen te gebruiken en wat voedingsadvies. 
Mogelijk kan dit jou helpen. Ook met het verwerken. Ik vond het namelijk ontzettend moeilijk en heb er echt door in een dipje gezeten. 
Deze maand gaan wij beginnen met ronde 1. Dus ik hoop dat het allemaal geholpen heeft. Ik sta er nu ook wel relaxter in. 
Heel veel suc6 

Hoi Djenna-Adam, 
Wat ontzettend vervelend voor je! Helaas weet ik als geen ander hoe vervelend pcos is. Een aantal maanden geleden heb ik onderstaand topic geplaats. Ik hoop dat je hier een beetje kracht uit kan halen. Heel veel succes!
Liefs! ?
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/een-positief-verhaal-voor-a-s-mamas-bij-wie-het-langer-duurt/ 

Heey meisjelief,
wat vervelend om te horen ook, ik hoop dat het gauw raak is !
Mijn cyclussen wisselen van 17 tot 42 dagen. Maar heb ook al last van overbeharing en de echo was een extra bevestiging. Ik zit ook echt wel in een dip nu :( We zijn nog wel erg jong ( ik 22 mijn man 26) maar we hadden erop gehoopt dat het niet zo lang hoefde te duren. Dat is denk ik altijd wel zo. Ik krijg volgende week uitslag over mijn bloed test

Ingelou bedankt voor je reactie ik ga even de link bekijken !

Terug
Bovenaan