PCOS, Letrozol

Dank meiden!
Spannend @Juliass!! Ik hoop het echt voor jullie!

@Smus, aij dat is balen.. Hopelijk gewoon alles goed en is je lijf even druk met het afweren van Corona.. Komt straks vast allemaal weer terug!

@Camhay, heb jij weer… snap dat je in de war raakt.. misschien hoe moeilijk ook, voor de duidelijkheid beter om heel even te wachten zodat je een verschil kunt zien? Ik duim voor je!

Wij hadden net bezoek, en weer klopte mijn onderbuik gevoel. Het nichtje van mijn vrouw (en ook haar beste vriendin) is in verwachting… Twee weken geleden zei ik tegen mijn vrouw: zou ze zwanger zijn? Nee joh, zei ze nog. Ik zei nog: nou… ik weet het niet. Ik heb zo’n vermoeden. Ze durfde het hier bijna niet te vertellen hier, voelde zich een beetje opgelaten. Nog best pril, maar hopelijk gaat alles goed voor haar! Ze zijn zelf ook een tijdje bezig geweest, dus vooral fijn dat het gelukt is! Was wel best tegenstrijdig. Ik gun het hun enorm! En ben ook wel blij voor ze. Maar na al die teleurstellingen had ik dat gevoel van het zoooo graag willen en de hoop een beetje afgesloten, zodat ik het minder voelde. En door haar verhalen kwam als een mokerslag weer terug. En dat vond ik heel lastig. Want immers wil ook zo graag op een dag kunnen zeggen dat het onze beurt is, maar ik ben dan vooral bang dat het ons misschien nooit gaat lukken en dan is blij zijn voor iemand anders wel even een uitdaging ?

Deze week op de Provera gaat overigens echt verschrikkelijk langzaam. Ik weet niet waarom, maar dit is bijna erger dan de laatste wachtweken. Vooral omdat ik denk dat ons nog meer tegenslag te wachten staat. Probeer dat gevoel maar uit te schakelen ??

Hey allemaal, Ik ben er weer en doe weer mee! Alle 3 de eitjes zijn weg had vandaag cyclus dag 3 een echo, (ben uiteindelijk 3 dagen geleden ongesteld geworden op cyclus dag 53)  Helemaal blij dat het lange wachten nu voorbij is en we weer door mogen!! Vandaag meteen mogen starten met letrozol 2.5 morgen 5 mg en zo om en om 5 dagen lang. Heel hard hopen dat het z'n werk doet deze ronde!? (Ik lees later even alles bij en reageer later want het is voor nu teveel) ?    

Hee meiden, 
Hoe gaat het met jullie? 
Ik ga vandaag even alle berichten teruglezen. 
Dacht net ga een zwangerschapstest doen. Wat denk je? Doet de test het niet ..   heb ik weer. Nu maar wachten tot morgen dan ?

@Just-me
Jeetje, ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Ik denk juist dat dingen die je leuk vindt belangrijk zijn in dit proces. Zo krijg je juist weer energie en heb je natuurlijk een beetje afleiding van alle heftigheid om je heen. Ik hoop dat je snel weer een beetje rust kan vinden in al deze emoties! 
@Juliass
Spannend, hoe gaat het nu met jou? Hoe is je temperatuur vandaag?
@Camhay
Oh jeetje, kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt. Hoe gaat het met de pijn? Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!
@Smus Oh dat meen je niet, wat balen zeg! Hopelijk alles gewoon goed! Beterschap.
@Zonnestraaltje, wat goed dat je weer mag starten!! Ik duim voor je mee deze ronde :)
@Hier dus vanochtend een test gedaan die het niet deed... Typisch voor dit hele proces haha;) Vol spanning en dan doet ie het niet. Ga het nu morgenochtend maar weer proberen. 
Heb wel al sinds woensdag beetje krampen en mijn huid is zo onrustig als wat. Dus ik heb het vermoeden dat ik morgen eigenlijk gewoon ongesteld ga worden. Heb er inmiddels al vrede mee dat deze ronde het niet gaat zijn.

@zonnestraaltje.. jeeah eindelijk weer. Hopelijk is deze dosis goed voor je en groeit er gewoon 1 mooie follikel!

@edb... ja tis goed was ff 3 dagen krampen/steekjes en ongipijn... ik denk echt innesteling. Stond vannochtend op met enorm hongergevoel en beetje misselijk.

En testje kleurt donkerder? het is van een grijzig streepje naar een roze streepje gegaan. Nu pas 9dpo dus ik heb er op zich nog wel een goed gevoel bij. Hopelijk over 2 dagen nog donkerder...maar het begin is er gewoon weer ? hoop echt dat het nu gewoon goed blijft gaan?
https://ibb.co/xhrhrnj

Goedemorgen,
Ik kom net terug van het zhuis en mijn ei is nu 14mm. De echoscopiste zei dat het nog niet zeker is of deze doorgroeit. Maar hij is nu in 2 dagen 4mm gegroeit dat is toch best goed? Denken jullie dat hij door gaat zetten? 
Ik ga nu iig goed ovulatietesten gebruiken.
Maandagochtend moet ik nog een keer voor een echo.

@Camhay
Dat is fijn! Oh dat ziet er inderdaad goed uit, ik hoop het ook zo voor je! Spannend hoor, maar fijn dat het weer raak is. Hopelijk blijft het allemaal goed. 
@gebruiker Fijn dat je eitje gegroeid is. Ik heb zelf geen echo's dus ook geen idee wat normaal is. Maar dit lijkt me inderdaad goed. Spannend hoe het maandag is.

Terug
Bovenaan