PCOS / medrodyprogesteron om menstruatie op te wekken

<p>Hoi allemaal,</p><p>vorige week maandag zijn mijn vriend en ik naar het ZH gegaan, waaruit bleek dat ik PCOS heb. Nu moest ik 7 dagen achter elkaar medrodyprogesteron slikken om mijn menstruatie op te wekken en dan op de derde dag beginnen met Clomid. </p><p> </p><p>Afgelopen zondag was dus mijn laatste pilletje, maar ik ben benieuwd wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Ik ben er minder mee bezig dan ik had verwacht, alleen elke x met afvegen kijk ik extra goed of ik al iets zie ;-). </p><p> </p><p>Wellicht ervaringsverhalen hier?</p>
 
Hi,
Hier ook een PCO-er, ik heb ook medicijnen gekregen om mijn menstruatie op te wekken voordat ik aan de Clomid kon beginnen. Ik werd ongeveer 3 a 4 dagen na die kuur ongesteld, dus 10 a 11 dagen na het beginnen ermee. 
Krijg je straks ook echo's om de groei van de follikel (eiblaasje) te monitoren?
 
 
Ja op de eerste dag van m’n menstruatie moet ik het zh bellen om een afspraak te maken voor 10 dagen later ongeveer. Derde dag menstruatie beginnen met Clomid. Hoe ver zit jij nu?
 
Ik heb al drie rondes Clomid gehad, in de derde ronde was ik zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden. Afgelopen maand de vierde ronde Chlomid en nu is het weer twee weekjes afwachten :) Bij mij sloeg overigens de laagste dosering meteen aan dus dat was erg fijn, hoop dat dat bij jou ook zo mag zijn!
 
Terug
Bovenaan