pcos, nog meer lotgenoten?

Dionnevl

New member
Hoi Dames,
Ik ben sinds januari gediagnosticeerd met pcos. afgelopen maand ben ik met behulp van duphaston eindelijk eens ongesteld geworden en mijn eerste kuur met clomid zit ook erop. Ik ben meteen met 100 mg begonnen.
Vandaag, op dag 10, naar de gynaecoloog geweest maar helaas was er nog niet veel te zien. Dinsdag moet ik weer terug.

Ik wil wel graag verhalen van andere horen, hoe hebben jullie het ervaren? Veel bijwerkingen van clomid gehad. Hoelang hebben jullie het moeten gebruiken?

Groetjes,

Dionne





 
Hoi Dionne


<p style="text-align: left;">ik dit in de derde ronde clomid 100mg daarvoor een keer 50 Mg maar deze sloeg helaas niet aan.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik heb helemaal geen bijwerkingen en voel me er prima bij! Elke maand netjes een eisprong en ook netjes op dag 32 (helaas) een menstruatie.</p>
<p style="text-align: left;">Balen dat het nog niet gelukt is maar wel prettig dat de cyclus zo is als hoe het 'hoort'</p>
<p style="text-align: left;">hopelijk valt t voor jou ook allemaal mee!!</p>
<p style="text-align: left;">Succes dinsdag!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik kreeg trouwens op dag 19 telkens m'n eisprong.!dus geen zorgen dat er nu nog niet veel te zien is!</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes joann</p>
 
Huh, volgens mij is er iets mis gegaan met mijn berichtje.. Hopelijk kun je het lezen zo niet laat het even weten!

Groetjes Joann
 
<p style="text-align: left;">Hoi Joann</p>
<p style="text-align: left;">bedankt voor je reactie. Jammer dat het nog niet gelukt is bij jou, maar wel fijn dat je cyclus met wat hulp nu wel regelmatig is.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb tot nu toe ook geen bijwerkingen gehad, gelukkig. Ik hoop dat er dinsdag meer te zien in, zit dat op dag 15 van mn cyclus</p>
<p style="text-align: left;">wanneer mag jij weer voor een echo?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes dionne</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hallo,



Ik weet ook sinds enige tijd dat ik Pcos heb.Ik beb 28 jaar en heb een kinderwens.

Heb 50mg clomied gehad wat niet hielp bij de echo was weinig anders te zien.

Ik ben ook bij een homeopaat geweest en kreeg kleine tabletjes mee om me lichaam weer in goede toestand te krijgen en voor me pcos ook taletjes.

Nu moest ik pas bloed prikken en bleek ik een groot eitje te hebben wat met echo werd bevestigd ,deze bleek 30mm groot.

dus er was ineens hoop.

dit was een week na me menstruatie en ik kreeg ineens op de 13de dag van me cyclus bloed verlies.

dit bloed was rood maar ook wel beetje bruin als oud bloed.

Help iemand idee wat dit kan zijn???
 
Terug
Bovenaan