PCOS Provera/Letrozol/Clomid

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi dames,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Bij mij is recentelijk geconstateerd dat ik PCOS heb. Ik heb een Provera kuur gekregen voor 7 dagen, waar ik afgelopen maandag de laatste van heb geslikt. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld en mijn arts had gezegd, als er wel een bloeding komt, begin je op cyclusdag 3 met Letrozol, komt er geen bloeding begin je ook op dag 3. Maar ik vraag mij uberhaupt af of Letrozol zin heeft ook al is er geen bloeding gekomen en wanneer zou dan mijn dag 3 zijn als ik NIET ongesteld wordt.. ingewikkeld allemaal.</p>

Hoi! 

ik heb het zelfde gehad. Net een kuur 9 dagen provera achter de rug en ongesteld geworden. Daarna 3 de dag letrozol idd genomen. Gisteren me laatste gehad. Ik weet ook niet beter dat je echt een bloeding moet hebben gehad om met letrozol te beginnen. Heb je al contact gehad met je gync? 

Herkenbaar! Ik heh dat met clomid gehad! Ik maakte geen hormonen aan of dergelijke! Kuur om ongesteld te worden en tussendoor hebben ze gekeken of ik hormonen aanmaakte en of ik eitjes aanmaakte! Helemaal niets!!

Werd niet ongesteld! Nu een jongetje van 1 jaar rond dartelen!

Bij twijfelen vraag of ze kunnen bloedprikken en eventueel inwendige echo!!!

Terug
Bovenaan