PCOS wie nog meer?...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Ik heb het al in mijn eerdere topic staan...
Maar zijn er meer mensen met PCOS , hoe ging het bij jullie hoelang zijn jullie al bezig, en de meiden die al eerder een kindje hebben gekregen hiermee hoelang duurde het voor jullie zwanger waren.
Wie kan mij wat meer vertellen?

liefs kim

Hoi kim,

ik ben nieuw hier, maar bij mij is er bloed afgenomen om te kijken of er iets mis is... tevens mijn ik mijn temperatuur bij gaan houden, om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb.... weet dus bij lange na niet of ik PCO kan hebben, maar ze zijn met onderzoeken bezig.....

Ik kan dus geen ervaringen met je delen, maar weet wel dat met PCO alles wat lastiger gaat, maar dat je heus heeeel goed zwanger kunt worden hoor! Met hormoonbehandelingen was mijn vriendin na 2 maanden al zwanger!
Sterkte verder!

Liefs Imme

Hoi Kim,

Ik had PCOS (dit is nl. niet voor het leven). Bij mijn 1e ben ik bij de 2e Clomidkuur al zwanger geworden en afgelopen jaar zijn we voor een 2e gegaan en had ik zowaar uit mezelf een eisprong. Begin september verwacht ik mijn 2e kindje.. niet getreurd dus!
Succes met zwanger worden!

Groetjes F.

Hoi meiden.
Ook ik heb pco. Wij hebben ook eerst een jaar zo geprobeerd om zwanger te raken en zijn toen door de huisarts door gestuurd naar de gyn. Heb mijn eerste kuur clomid 50 mg gehad maar deze sloeg niet aan bij mij en zit nu in mijn tweede ronde met 100 mg. Ben vandaag voor echo geweest maar nog geen uitschieter te zien (zit op dag 11), moet zondag weer terug. En och ook die echo's wennen hoor. In het begin is het een beetje vreemd in die stoel maar heb er nu al zo veel gehad dat het een beetje routine is. Je voelt er gelukkig niets van.
meiden, duim voor jullie allen en hoop dat 2007 ons jaar mag worden :)

xxx Niekje

quote: F reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2007 15:56:10'));

Hoi Kim,

Ik had PCOS (dit is nl. niet voor het leven). Bij mijn 1e ben ik bij de 2e Clomidkuur al zwanger geworden en afgelopen jaar zijn we voor een 2e gegaan en had ik zowaar uit mezelf een eisprong. Begin september verwacht ik mijn 2e kindje.. niet getreurd dus!
Succes met zwanger worden!

Groetjes F.

Hoi F.

Volgens mij is pcos wel voor het leven, het is n.l. een syndroom, zo is het mij verteld. Ik heb bij de 1e idd ook clomid gehad, bij de 2e niet en nu bij de 3e heb ik wel weer problemen.

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan