PCOS

Hallo allemaal,
Afgelopen september ben ik gestopt met de pil, al die tijd is mijn menstruatie uitgebleven.
Mijn ha heeft me doorverwezen naar de gyn. Zij vertelde mij(na allerlei onderzoeken) dat ik hoogstwaarschijnlijk PCOS heb. Ze gaf me aan om op Freya.nl te zoeken naar dit syndroom. Weet iemand van jullie meer van dit syndroom of heeft misschien dezelfde ervaring?
Groetjes
 
Dag Rosa,

Ik heb zelf ook PCOS en je advies van de gyn om de site van Freya op te zoeken is heel goed. Daar staat alle info heel uitgebreid op. Ik heb daar voor mezelf ook alle info afgehaald. Zo kan je vast een beetje bekijken wat je zoal te wachten staat. Daarnaast heeft Freya verschillende forums waar je op mee kan schrijven, oa eentje voor vrouwem met PCOS. Ik kan je zeggen dat het heel prettig is om ervaringen uit te wisselen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Succes ermee.

Groetjes Ingrid

P.s. ben je nu begonnen met Clomid?
 
Hoi meiden,

Ik moet over 2 weken ook voor het eerst na de gyn i.v.m hele lange onregelmatige cyclessen..ik ben in Juni vorig jaar met de pil gstopt..En ik hoop eigenlijk dat ik ook clomid krijg,,,ook omdat ik al veel positieve vehalen hierover heb gelezen, meiden die nai 1 of 2 kuurtjes al zwanger zijn geraakt!!!Ik hoop het zo!!

Wat zijn jullie ervaringen de eerste keer bij de gyn? Ik heb al een hele lange temp lijst, dus daar laat ik mij niet mee wegsturen hoor!!

Suc6 dames weltrusten!!

Liefs moi
 
Hoi Moi,

Mijn ervaringen bij de gyn zelf waren goed. Ik kreeg wel een vriendelijke arts. De behandelingen waren niet zo voorspoedig. Bij mij is de clomid niet aangeslagen en moest toen over op spuiten met puregon. Dit bracht wel een eisprong teweeg. Met puregon heb ik nu 7 keer een eisprong gehad. Steeds zonder succes, tot aan de laatste keer. Toen ben ik wel zwanger geworden, maar helaas heb ik afgelopen maandag een miskraam gehad.
Maar sommige meiden hebben ook heel veel geluk en raken met behulp van clomid zomaar zwanger.
Ik had bij de gyn trouwens helemaal geen templijst nodig. Ik heb ook nooit hoeven tempen. ALs je PCOS hebt, kan de gyn dat middels een inwendige echo zien aan je eierstokken en door bloedprikken aan bepaalde waardes in je bloed.

Succes in ieder geval ermee.

Groetjes Ingrid
 
Wat erg voor jullie dat de zwangerschap is beendigd in een miskraam.

Bedankt voor je reactie.

En ik hoop dat jullie dit wondertje vlug opnieuw mogen meemaken!

Liefs moi
 
Terug
Bovenaan