PCOS

Hoi,

Ik was gestopt met de pil en was daarna 7 maanden ongesteld. Ik was regelmatig bij de huisarts geweest maar hij zei dat het gewoon een hormoon kwestie was.. na lang zeuren was ik naar de gynecologe doorgestuurd... ik had een hormoon kuur gekregen en moest een jaar wachten of ik regelmatig zou worden ... Maar helaas.

Ik zit nu aan me 3e hormoon kuur... Ik heb te horen gekregen dat ik dus inplaats van 1 ei 5 eieren aanmaak en dat me lichaam ze dan niet door kan laten groeien om dus een ei sprong te veroorzaken... Heeeel vervelend dus.

Ik probeer nou al 2 jaar zwanger te worden.. en de hoop zakt al aardig in me schoenen...
Steeds de hoop dat ik zwanger ben ... je word wel dikker .. misselijk alle symphtomen van een zwangerschap... alleen je bent niet zwanger...

Ik heb ook steeds last van me onderbuik :< heeft iemand daar verder nog ervaring mee???

ik houd me vingers gekruist en blijf hopen dat het gewoon zal lukken.

Hoi Elane,
Ik kan je helaas niet helpen want ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee.
Wat hormonen al niet kunnen veroorzaken hè, echt niet normaal. Je verteld dat je nu aan je derde hormoon kuur zit, is daar dan de kans op hertel? Het lijkt me dat je er zo langzamerhand wel machteloos van wordt.
Nou meid, heel veel succes met alles en hoop dat je niet meer een te lange weg te gaan hebt. Ik zal voor je mee duimen.

Liefs, Ank

Jeetje, dat is inderdaad ook erg vervelend bah!

Ik weet wel als je een soort lichte ongi pijn hebt dat dat kan betekenen dat je misschien zwanger bent!

Op welke dag van je cycles zit je?

Ik ga voor je duimen hoor!

Liefs moi xxx

Hoi,

Ik zag in jouw kopje PCOS staan. Ik neem aan dat je daarmee bedoelt het PCO-syndroom? Ik heb dat ook (gehad, want ik ben er na mijn eerste zwangerschap overheen gegroeid). Ik ben toch spontaan zwanger geworden en daarna ging het veel beter. Toen ik met de pil stopt werd ik een jaar lang juist niet ongesteld en ik weet hoe machteloos je je voelt!

Ik hoor vaker verhalen van vrouwen met PCO-syndroom. Best vaak worden ze toch spontaan zwanger of kunnen ze met hormonen worden geholpen.

Geef de moed dus niet op, want de natuur gaat uiteindelijk haar eigen gang!!!

Ik kan me voorstellen dat je na 2 jaar een beetje moedeloos wordt. Vaak hoor je dat juist op het moment dat iemand er al geen vertrouwen meer in heeft, juist zwanger wordt. Wist je dat er ook een forum is, als zwanger worden niet zo snel gaat (of zoiets). Ik denk dat je daar ook veel lotgenoten kunt vinden.
Sterkte, ik duim voor je!

Groetjes Frederique

Ff reactie op Moi

ik heb totaal geen cycles opzich...
T is dat ik aan de hormonen zit anders had ik veel kans om weer 7 maanden ongesteld te zijn.. heel lastig om zo te gokken waneer je zwanger bent :p

ik wou dat het waar was dat die pijn van een zwangerschap was... maar helaas... het was weer eens tijd voor de periode :S

Nou kreeg ik net te horen dat me buurvrouw zwanger was... ik ben erg blij voor hun... maar ik vind de natuur op het moment even niet eerlijk... hun waren pas een maandje bezig :$

Maarja over die pijn groei ik ook wel weer heen... :)

Terug
Bovenaan