pcos

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, omdat ik zelf niet echt meer bezig was met zwanger worden (dacht ik). Ik wilde eerst weer eens na een half jaar weer menstrueren. Pff elke maand als je periode er weer aan komt was/ben ik misselijk en had ik alle kwaaltjes die passen bij het menstrueren.
NU ben ik naar de gyn geweest en blijkt dat ik de pco syndroom heb. Nu is mijn vraag zijn er hier op dit forum nog meer dames die dit ook hebben en kunnen die mij hier iets over vertellen.

groetjes Ina

Hallo Ina,
Mijn zusje heeft ook het pco syndroom, Ze kreeg hormonen om ongesteld te worden en clomid voor de eisprong. Na 3 kuren was ze zwanger en ze is in maart uitgerekend.

Dus er is hoop!

Hoi Ina,
Ik ben niem en heb ook pco, het is wel heel erg vervelend vind ik dat je eitjes niet van zelf rijpen en springen.
Ik krijg daar ook Clomid voor maar zit onderhand op mijn 5e kuur.
Maar zoals je leest hierboven is het bij iedereen anders.

Ik zit normaal op het forum als zwanger worden langer duurt maar lees hier afentoe wel mee.
Ik hoor van je Kus NIEM

Hoi Ina,

Zelf heb ik ook PCO (nooit gehad maar na mijn miskraam heb ik het ineens). Ik slik Clomid om de eisprong op te wekken en heb nu net de 2e Clomid kuur gehad.

Zelf zit ik ook op het andere forum als zwanger worden langer duurt. Daar kun je denk ik meer info vinden.

Groetjes F.

Terug
Bovenaan