pcos

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ten eerste zal ik mij eens even voorstellen. ik ben jane.ik ben 22 en woon in noord holland. en net als jullie probeer ik dus zwanger te raken.

waarschijnlijk heb ik pcos. maandag hoor ik er meer over.maar ja maak me er toch een beetje zorgen over. zijn er meer vrouwen op dit forum,die dit hebben,of er meer van af weten?

ik hoop snel wat te horen,dan ben ik hopelijk straks wat meer gerustgesteld.

groetjes jane

Hoi Jane,

waarschijnlijk heb ik ook PCOS, net als jij en misschien stelt het je gerust als ik je vertel dat er heel veel vrouwen zijn die dit hebben en dat er velen van hen (vaak met behulp van medicijnen - hormonen- toch kinderen kunnen krijgen!!! Ik heb er al zoveel goede berichten over gehoord en ga ervan uit dat het bij ons dan ook wel zal gaan lukken toch? Als het goed is heb je cystes op je eierstokken en springen er veel eitjes tegelijk, maar niet één rijpt er. M.b.v. Clomid schijn je dan toch een eisprong te krijgen en kan je dus zwanger worden (als de rest goed zit natuurlijk)! Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar ik lees goede berichten over Clomid dus...
Wil je mij op de hoogte houden van het gebeuren? Dan weet ik ook een beetje wat ons misschien te wachten staat! Zie evt. ook mijn verhaal: Pco, luie eierstokken en cystes (volgens mij in het forum: als zwanger worden langer duurt...)!

Succes met alles! Cindy

hoi cindy

bedankt voor je snelle reactie,
ik laat je zeker weten,hoe het me vergaan is. en je hebt me iets meer gerustgesteld,bedankt hiervoor.

en hoop dat het met ons beide toch noggoed gaat komen!

Hoi meis,

fijn dat je een beetje gerust gesteld bent! Ik ben nog steeds niet ongesteld en vind het nu toch wel erg lang duren!!! Morgen is het 7 weken en 2 dagen geleden. Dat is het langste dat het ooit duurde... Vind het toch spannend, al weet ik dat ik niet zwanger ben (negatief getest vorige week)...
Liefs Cindy

Terug
Bovenaan