<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Mijn eerste berichtje hier. Wij lopen sinds maart in het ziekenhuis en toen zijn al de vermoedens van pcos geuit en nu (door corona zo veel later) hebben we vorige week definitief pcos te horen gekregen.</p><p>Ik merk dat ik veel nadenk en me steeds meer het gevoel bekruipt van het falen als vrouw omdat het niet wil, en om me heen iedereen zwanger word zelf ongepland. Zelf weet ik diep van binnen ook wel dat dat onzin is maar kan de gedachte moeilijk van me afzetten, zijn er meer van jullie die hier last van hebben?</p><p>Omdat ik nu al bijna 2 maanden niet ongesteld ben en er op de echo geen eisprong niks te zien was heb ik eerst medicatie voor een ontrekkingsbloeding gekregen. Daarna begin ik aan clomid ene kant kan ik niet wachten omdat ik dan eindelijk ook mijn eerlijke kans krijg hopelijk, andere kant merk ik dat ik het spannend vind, wat gaat het met mijn lijf doen en met mn hormonen, hoe ga ik reageren, dat soort dingen.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen en heeft iemand nog tips om hier ook daad werkelijk relaxed in te kunnen stappen.</p><p>T is niet dat ik echt gestrest of iets ben maar merk dat ik er heel veel over nadenk.</p><p>Zou het fijn vinden om te horen of mensen dit herkennen en hoe hun er mee om zijn gegaan. Verhalen tip tricks alles is meer dan welkom!!</p><p>Liefss</p>