pcos

hallo dames ik ben ook al ruim twee jaar bezig om zwanger te raken en omdar ik die hormoonstoring heb lukt het niet op de gewone manier al hoop ik nog steeds van wel door mijn gedachte ergens anders op te zetten en gewicht verlies maar deze tijd van het jaar och och het lijkt wel of iedereen al zwanger is en dat is behoorlijk frusterend vind ik maar ja ik en mijn vriend gaan in nov naar het ziekenhuis en dan gaan we de malle molen in ik vind dat wel eng hoor maar een vraagje zijn er hier dames met hetzelfde probleem of die al in de molen zitten? ik hoor graag reacties correctie lees haha groeten uit brabant

Groeten uit brabant terug!

Wij zijn ± 1 1/2 jaar bezig en zo'n 3 maanden geleden in mmm gestapt. Gaat wel snel hoor!! heb donderdag al een kijkoperatie gehad! Vrijdag ff een zware dag maar vandaag ging het al veeeeel beter. Ben net terug van een tuinfeestje, laat heh... Kon het niet laten om ff te kijken of er nog reacties waren... addicted...

Als je wilt zet ik je ook op de lijst erbij.. geef ff alles door dan...

Heel veel liefs Lill.

he lill en annemarie,

ik kom ook uit brabant!!!
geinig hoor!

ik las het woord kei.....en toen zag ik groeten uit brabant!!

we zijn goed vertegenwoordigd!! hihi
anne33 woont dicht bij me in de buurt dus misschien zijn er nog wel meer dames!! kunnen we een keer wat afspreken! ervaringen uitwisselen ofzo!

er waren wel wat dames over te spreken, een ontmoeting!!

we zien wel
tot snel!

xx kimpansee

waar ongeveer wonen jullie? noem maar geen woonplaats als je dat niet wilt, maar waar ongeveer?

ik in de buurt van boxmeer/venray woon dus op de grens brabant limburg!
doei

Hoi annemarie,ook wij zijn al ruim2,5 jaar bezig en hebben al veel in de mmm gehad aan onderzoeken,maar even een vraagje,hoe weet jij dat je een hormoonstoring hebt en hoe zijn ze daar achter gekomen,je zou me erg verder helpen.
Liefs
Snoop

hoi hoi

ikben nu zelf zo`n 18 maanden bezig en net een miskraam achter de rug.
zelf lijd ik ook aan het pco syndroom .
en zit vanaf dec in de mmm ik gebruik nu hormonen om te spuiten.
ook kom ik uit brabant tilburg leuk zeg dat er toch nog zoveel meiden uit brabant komen kei gaaf!!!hihih
ik wens je heel veel sterkte toe

kus joyce23

Hoi!
Veel meiden hier zitten al in de MMM. Ik zelf ook. Het rondje onderzoeken wat je in het eerste traject krijgt is vrij standaard en niet heel eng. Bloed prikken, baarmoederfoto, samenlevingstesten, sperma onderzoek, uitstrijkje enz. Niets om je veel zorgen over te maken. Je bent ook zo weer een paar maanden verder.
Ik heb inmiddels een kijkoperatie gehad en ze hebben 1 eileider goed kunnen krijgen (alles was verstopt) Nu gaan we starten met IUI want mijn man heeft te weinig legers.
Ik wens je veel sterkte!
gr.Inge

Terug
Bovenaan