pcos

hallo dames even voorstellen ik ben annemarie ik ben 23 jaar en ik heb een vriend waar ik mee samenwoon en nu dan ook dolgraag een klein wondertje mee zou willen krijgen. nu heb ik t volgende probleem ik ben er ruim twee jaar geleden achtergekomen dat ik pcos heb en ik baalde vreselijk toen ik dat hoorde want door dit had ik een nihiele kans om spontaan zwanger te worden dat was voor mij een klap. ook werd er verteld omdat ik in 4 jr tijd veel kilos aangekomen was dat ik moest afvallen. tuurlijk ben ik daar mee begonnen maar t lukt niet bepaald ik baal er gewoon zo van omdat ik pas weer bij de gyn ben geweest (18 nov jl) en nog steeds vinden ze dat ik nog niet genoeg ben afgevallen ik ben al 16 kilo kwijt jeetje echt dat suckt dat iemand anders beslist over jou dat kan ik niet uitstaan graag zou ik wel een swillen weten wat andere vrouwen hier van vinden of in zon situatie zitten groetjes liefs annemarie

Hoi Annemarie,

Ik ben Jackje, ik heb ook pco en ben net als jij 23. Nu heb ik geen overgewicht e.d., maar naar ik gelezen heb, kan het zo zijn, dat wanneer je gewicht weer normaal is, je cyclus vanzelf weer op gang komt. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je nu weegt en of je (nog) een fors overgewicht hebt. Hulpmiddel hierbij is het berekenen van je bmi; je deelt je gewicht in kilo's door je lengte in het kwadraat. Tussen de 20 en 25 is een gezond gewicht en tussen de 26 en 30 is licht overgewicht. Boven de 30 heb je fors overgewicht dat gezondheidsrisico's met zich mee brengt.
Verder is het natuurlijk bull shit als ze voor jou proberen te bepalen of er kritiek op hebben dat je jong kinderen wilt. Gelukkig was dit bij mij niet het geval. Heb je wel eens kenbaar gemaakt aan diegenen die het betreft, dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden wat betreft je kinderwens en je leeftijd en gewicht? Want dat je al 16 kilo bent kwijt geraakt, is toch hardstikken knap en laat toch zien dat je er veel voor over hebt!!! Suc6 en kom voor jezelf op he!!
Als je het leuk vindt kun je me mailen/msn'en via bobbetie@hotmail.com

groetjes Jackje

Hoi meis,

Net als jij heb ik ook pcos (ook waarschijnlijk door overgewicht). Ik ben vorige week begonnen bij de Weight Watchers maar ik heb wel gewoon meteen medicijnen (Clomid) meegekregen om een eisprong op te wekken? Jij niet?
Ik vind niet dat ze nu nog veel meer van je mogen eisen, je bent tenslotte al zoveel afgevallen dat ik niet vind dat ze je de Clomid mogen weigeren!

Sterkte en succes!

X F.

Hoi!
Nou je ziet het dus, je hebt meerdere medestanders met PCO. Ik heb dan geen overgewicht, ik zit eerder tegen de ondergrens aan. Ik ben 32 jaar en vanaf dec. 2002 bezig. Vanaf juni ben ik bij gyn. Nu heb ik 3 ronden 1clomid geslikt, deze keer 2. Ik wacht op mijn nod van 8 dec. Ik hoop dat het toch een keer lukt met de kleine wondertjes. En jij hebt nog genoeg tijd..
Liefs A3

hoi annemarie

ik ben joyce 23 jaar en ook het pco syndroom.
ik ben nu 2 jaar bezig en 1 mk in aug gehad.
ben nu bezig met hormonen spuiten.
heb nu een rustpauze ingelast omdat ik er zelf wat aan onderdoor ging.
ik heb zelf ook wel wat overgewicht maar er is nooit gezegt tegen mij dat het daar aan zou liggen.
mocht je zin hebben om te mailen?
jvdbruggen22@hotmail.com is tevens ook mijn msn.

kus joyce en sterkte meid.

Terug
Bovenaan