PCOS!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt PCOS. Dit is bij mij ruim  twee jaar geleden ontdekt. Omdat het zwanger worden niet wilde lukken, ben ik door middel van een hormoonkuur zwanger geraakt en inmiddels word ze bijna alweer een jaar! Nou is mijn vraag aan jullie, hoe gaat dat nou als ik ooit voor een tweede wil gaan. Zeggen ze dan bij de dokter ga eerst maar weer een jaar proberen?Of sturen ze je dan toch gelijk  door naar de gyneacoloog?  Een eisprong zal ik waarschijnlijk nooit uit mezelf krijgen, ik zeg nooit nooit maar goed. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag van jullie,

Groetjes Essie

hoi,

ik neem aan dat je dan gewoon via de huisarts weer een verwijs brief kan krijgen naar een gyn. in het ziekenhuis.
(mits je nu dus ook geen eisprong hebt en geen ongi)
want anders kun je thuis klussen tot je een ons weegt en daar heb je ook niks aan.
dus ga er gewoon van uit dat je gewoon weer via het ziekenhuis met hormoonkuren zwanger kunt worden.

wens je heel veel succes

groetjes moekje

p.s. ik heb ook pco

hoi,

toevallig heb ik vanmorgen ookal gereageerd op een berichtje pcos hieronder. Ik had ook PCO en ben d.m.v. Clomid zwanger geworden van een dochter die inmiddels alweer ruim 13 maanden is. Ik ben een paar maanden geleden weer gestopt met de pil omdat we er weer voor wilden gaan. Ik dacht nooit een eisprong uit mezelf te krijgen... maar... ik heb nu al 2 rondes een eisprong uit mezelf gehad. Het kan dus wel!
Mocht het niet zo zijn geweest dan zou ik gewoon kunnen bellen met de fertiliteitskliniek en zou ik gewoon weer langs mogen komen, maar dat verschilt misschien per regio. Misschien heb je bij andere ziekenhuizen een doorverwijzing nodig maar waarschijnlijk moet je eerst even een paar maanden je cyclus afwachten.

Succes!! (Misschien spreek ik je nog eens op het forum)

Groetjes F.

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gister toch maar even met de huisarts gebeld, en als we voor een tweede willen gaan, word ik gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis!
Groetjes Essie

P.s misschien spreken we elkaar nog is op het forum

Terug
Bovenaan