pct onderzoek gehad

hoi meiden,

Ben vandaag weer naar het zkh geweest deze keer voor de pct onderzoek en ik moet zeggen dat viel mij ontzettend mee al is het wel een raar gevoel zo`n ding in je doos!!!
We kon ze zien dat er een vliesje zat voor mijn eierstok opening en het was 14,5 mm al dus ik zou as vrijdag of zaterdag een eisprong moeten hebben!!!
Dat word klussen in ieder geval van het weekend.
Ze hadden al de eerste bloeduitslag en mijn waarde was 12 blijkbaar was dat te hoog dus ze willen nog een keertje prikken ( volgens mij kikken ze daar ook op ik weet het niet hoor..)

Ze zei tegen mij dat het tussen de 0 en 10 moet zitten en dat 12 iets te hoog was.
Maar wat ze nou eigenlijk hiermee bedoelde is me nu een raadsel ze had het erover dat als de waardes erg hoog zouden zitten boven de 20 dan zou dat kunnen betekenen dat je in de overgang zou kunnen zitten.
Dan lijkt 12 mij eigenlijk niet zo`n probleem of zie ik dat verkeerd?
Nou ja we gaan weer afwachten volgende week weer een bloedtest dan nog een keer..
Dan eerst lekker op vakantie en na de vakantie hebben we een afspraak om alle uitslagen te bespreken en dan alleen nog de baarmoederecho.... o ja en het kwakje van mijn man natuurlijk nog die mag volgende week dinsdag..ben benieuwd!!!!

groetjes angelica

ps- ik vind het wel prettig om gewoon effe wat van me af te schrijven en dat er altijd iemand is die wel een vraag kan beantwoorden dank jullie wel.....

Hoi Angelica,

Tja het is altijd vervelend om onderzoek, na onderzoek te moeten ondergaan.

Kan je geen antwoord geven op je vraag over die waardes, maar wil je gewoon even succes wensen met alles.

Er zal je nog best wat te wachten staan, en voor vragen of gewoon je verhaal kwijt kun je hier altijd terecht, er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Zelf zit ik in ronde 20 en 4e ronde clomid. Mijn NOD is maandag. Heb een HCG gehad  4 mnd geleden, helemaal goed, maand daarna zwanger maar met 5 wk een MK. dus we kunnen het wel, gyn denkt kwestie van tijd met clomid, dus hoop snel (niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen hier) op goed bericht.

Liefs Sylvia

Hey dames,
Ik wil even laten weten dat ik heel goed weet wa je bedoeld met die onderzoeken. Je ligt er nou niet echt op je voordeligst bij. Maar hou in gedachten dat het voor een goed doel is. Wij zijn best een poos bezig geweest. Ruim 2 jaar. 2x clomid toen ffe pauze. Vakantie kan wonderen doen. Helaas niet bij ons, MAAR ben nou ruim 40 weken zwanger. Ben zwanger geworden met eerste IUI. Houd moed, en probeer het met af en toe met humor te benaderen, want ook lachen is gezond!
Groetjes

Terug
Bovenaan