PDS Syndroom

Goedendag meiden,

Vandaag ben ik toch maar even langs de Huisarts geweest na week met pijn in me darmen en wisselende ontlasting en slijm, daar is vastgesteld dat ik het PDS Syndroom heb , hebben meerdere zwangeren vrouwen hier last van ?

Groet

Meisje1990
 
Hoi hoi,

Ik heb al heel wat jaren het PDS syndroom, maar volgens mij roepen ze dit tegen elke vrouw met darm klachten hoor! De dokter vertelde toen dat het iets te maken heeft met het vrouwelijk hormoon, en dat het na of tijdens je zwangerschap enorm kan veranderen, en dat klopte! Na mijn eerste zwangerschap is het echt een stuk minder geworden, en nu tijdens mijn 2e zwangerschap heb ik er helemaal geen last meer van! Een verademing!

De enige tip die ik je kan geven, is heeeeel veel vezels eten en water drinken. Ontbijt met albrain! Veel succes ermee!

Groetjes Liff
 
Ze roepen het indeerdaad gauw..bij mij ook eens geroepen, bleek trage schildklier te zijn (maar dat kwam toen nog niet heel duidelijk uit de testen) ik zou even afwachten hoe het na je zwamgerschap wordt.

Idd veel vezels en veel drinken...
 
Ik ken het niet met slijm! Mijn klachten zijn enorme buikpijn! echt hevige krampen. En dan vooral bij vet of gekruid eten. Ook zure dingen zijn boosdoeners. Ik heb het gekregen na een bacterie in mijn darmen, die allemaal kleine wondjes heeft achter gelaten. die helen niet meer, omdat het slijmvlies in je darmen nogal gevoelig is! Nou ja, lang verhaal. Wat zijn je symptomen dan precies?
 
Gister heb een ik echt enorme krampen gehad dacht dat het mis was met de kleine maar waren me darmen, anders had ik nu ook ernstige pijn gehad. Maar de pijn was beangstigd
Mijn symptomen zijn dat weer verstopping en dan loop ik weer leeg.
En pijn bij me darmen
 
Hallo, ik ben nu 5,5 week zwanger en heb al jaren PDS... Ik heb alleen niet de obstipatievorm... Ook vervelend kan ik zeggen!! Sinds een dag na de test, vorig weekend echt elke dag na wat eten buikpijn en diarree!! Herkend iemand dat ook?

Ik ga van de week de huisarts bellen om te vragen wat te doen, ik drink wel extra veel. Heb pas 22 aug de echo dus zal moeten afwachten of het beter word!

Succes allemaal!

Liefs
 
tot zover nooit problemen gehad met mijn darmen tot ik zwanger werd!!!! sinds mijn 10de week is mijn ontlasting heel afwisselend ik heb een dikker buik dan ik zou moeten hebben maar de helft daarvan is gewoon lucht omdat mijn darm niet normaal functioneert :(( ik lijd er heel erg onder en daarbij heb ik ook nog maagproblemen. heb dit vaak genoeg uitgelegd bij mijn verloskundige uiteindelijk heeft ze me verwijst om mijn ontlasting te laten onderzoeken, deze week binnengegeven nu wachten op uitslag zou me niet verbazen als je met een PDS syndroom afkomen, is toch het makkelijkste om ervan af te komen die dokters zijn hier echt raarrrrrrrrrrrrrr :D
 
Terug
Bovenaan