pech bij pretecho, herkansing volgt

Wat een tegenvaller zeg. 2 maanden uitgekeken naar de pretecho van vandaag, ligt madam met haar rug naar ons toe! Onze afspraak bleek ook nog eens niet bekend te zijn: die hadden ze op volgende week staan. Toch er tussendoor kunnen gaan maar helaas. Ander koppel voor laten gaan, daarna wij weer na een bakkie koffie. En weer hoor: veel rug te zien en als ze dan al op haar zij lag, had ze haar hoofdje naar voren gebogen met haar armpjes ervoor! De secreet...hihi!! Over 2,5 week een nieuwe afspraak. Hopelijk ligt ze dan niet weer letterlijk dwars! We zijn zo nieuwsgierig!

Haha, jammer voor jullie, maar die kleine lachte zich een bult natuurlijk in jou buik.
Ik hoop voor je dat je het over 2,5 week dan eindelijk weet!
Wij hadden ook zo'n dwars figuur en dat is zo gebleven tot hij geboren is (en nu eigenlijk nog steeds wel ;)...)
Veel plezier weer volgende keer!

Mmm, als ik op mijn zji draaide, draaide zij zich oko gelijk weer om! Best wel irritant als je met 4 personen in spanning op een glimp van haar gezichtje zit te wachten...

Oh dat is wel even een tegenvallen dan, ik heb 30-12 mijn pretecho gehad en tja ik mag absoluut niet klagen, na 32min had hij er even genoeg van en draaide de andere kant op met zijn hoofdje, maar na een paar minuten liet hij zich weer goed zien.
Hoop dat het over 2,5 week wel lukt, het is echt zo super mooi!

Terug
Bovenaan