pech pech, en dat bij zo'n mooi weer

nou ik heb het ook weer voor elkaar....
ik moest om 18.20hr vertrekken naar het werk, maar om de 1 of andere reden zit ik om 18.10hr in de auto...papa en Daniëlle staan bij de voordeur, dus tja de keuze tussen 10min langer bij mijn schatten of 10 min eerder op het werk is snel gemaakt...
nog even lekker knuffelen, kroelen ed  en 10 min later  wil ik vertrekken naar het werk...
ik stap in de auto en  KNAK, huh wat is dat voor geluid...?
ik ga zitten en zie dat de hendel van  knipperlicht is afgebroken, god!&(%)#&U, ook dat nog, de financieën voor deze en volgende maand staan al op enkel het hoognodige....
vlug de auto van Franco gepakt en op weg naar het werk, bijna op het werk zit ik op een voorrangsweg, s

taan er 2 auto’s in een zijweg, de 1ste rijdt aan maar dat kon ook makkelijk de 2de rijdt echter ook opeens aan en toen kon ik in de remmen…blijkt dat de 1ste auto de 2de op sleep heeft….

Als het schemer is en überhaupt, zorg dat je god@#$%& je alarmlichten aanhebt…
Die vent van de 1ste auto draait zijn raam open en begint me uit te schelden dat het mijn schuld is omdat ik et ahrd reed….ik reed 50/55 maar ja…eikel…
Niks gebeurt maar op het werk moest ik wel even huilen omdat alle pech even samen kwam…….

ik wil naar huis, een knuffel van manlief en dochterlief en naar bed....

Groetjes Veronique

Hè Meid,..

Zit dat even tegen en ja, dan kun je je even heel slecht voelen.
Bedenk maar zo dat die twee thuis je het allerbelangrijkste zijn!!
Je twee  kanjers staan op 1 en dan komt er héééééééééél lang niks..

M.a.w, wat boeit dat knipperlichtje! Zodra het gaat laat je het een keer maken en dat gescheld van die vent?? pfff... Lekker laten schelden!! Die man is waarschijnlijk net zo geschrokken dan jou en ieder uit dat weer anders.  Daarbij zie je  hem nooit meer..

Wat je wel straks weer ziet zijn die twee schatten thuis en pak ze dan maar even lekker vast!

X Esmé mv Kay

hé Esmee(ke)

zeker zijn mn schatjees thuis het belangrijkste en zal die man net zo geschrokken zijn als ik.....
het knipperlichthendeltje (jee leuk woord voor galgje haha) moet helaas wel gelijk gemaakt worden want nu kan ik het knipperlicht niet gebruiken, de hendel is helemaal bij het begin afgebroken.....
Franco belde net en hij gaat aankomend weekend proberen om de hendel op te boren en er een ijzeren staafje in te plaatsen, dan op de afgebroken plek in de auto ook opboren, dan lijm ertussen en hopen dat het muur vast zit (hmm even kijken bij patex hahah
ach het zal wel los lopen

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan