Pech

A

Anoniem

Guest
Zit ik net hier lekker te lezen met een dropje onder handbereik,   breekt me een stuk tand af. (het is een achterzijde van een kies).

Heb de tandarts gebeld. Kan  morgen om 10.30uur gaan. Het net een episode met een verstandskies achter de rug! Vraag ik me nog af als dat gemaakt wordt onder verdoving is dat schadelijk voor een vruchtje? Zit op dag negen en we zijn volop aan het klussen.

Groetjes
talke

Hoi meid,

Jeetje wat vervelend zeg!
Ik heb laatst aan de tandartsassistente gevraagd hoe dat nou zit met foto's maken en verdoven tijdens je zwangerschap. En verdoven kan gewoon omdat dat een lichaamseigen stof is zei ze. Dus daar vertrouw ik dan maar op.

Succes!

Liefs, Nadine.

Ohh gelukkig.

Met mijn verstandskies (3 weken geleden) moesten ze een foto maken, gelukkig (in dat opzicht) werd ik ongesteld. Maar nu we weer in de vruchtbare dagen zitten wil ik me niet weer een ronde laten afleiden door mijn gebit. De vorige ronde bewust niet veel geklust, dat waren we nu niet van plan.

Groetjes
talke

Hey Talke,

Heb jij even pech zeg, niks aan!!
Als ik zwanger ben ga ik zelf eigenlijk nooit naar de tandarts, omdat ik dat een hele goeie uitvlucht vind snappie??
Maar met een afgebroken kies zou ik toch maar gaan hoor!!
Succes hoor enne...... klusze!!

Greetings from Jeany

Hoi Talke,

Ikzelf heb in 2005 een wortelkanaalbehandeling incl. foto's ondergaan en was al een paar maandjes in blijde verwachting. Toen ik 8,5 maand was is er zelfs nog een verstandskies getrokken ! Eind maart 2005 ben ik bevallen van een pracht van een dochter.

Als er foto's gemaakt worden moet je wel een loodschort vragen ter eventuele bescherming, mijn tandarts deed dat al uit zichzelf en zei ook dat ik dat altijd moest vragen als het nog een keer voorkwam.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groet, Irma.

Dag meid,

Leuk dat je nog even bericht. Ik ben vandaag naar de tandarts geweest. Er zijn geen foto's gemaakt hij kon het zo zien, er was geen tand afgebrokkeld maar het was een witte vulling dus ik heb een nieuwe vulling gehad en thats it.

groetjes talke

Gelukkig viel het dus nog allemaal erg mee , fijn voor je hoor !

Terug
Bovenaan