Pech

Onze eerste inseminatie is niet op zwangerschap uitgedraaid. We hadden er nogal op gehoopt, misschien iets te fel. Ik ben 37, we proberen zo'n twee jaar zwanger te worden en zijn tenslotte toch maar met inseminatie begonnen, maar ja...
Toch even goed doorslikken...   en op naar de volgende zeker?

Ik kan me heel goed voorstellen dat het slikken is. Je zit toch in spanning en vraagt je af of het zo zou zijn. Wens je alle geluk van de wereld toe bij de volgende ronde.

Groetjes Suusje (die ook bijna 37 is)

Hoi Lieze,

Elke keer dat die vervelende menstruatie toch losbarst is een teleurstelling als je op iets anders hoopt en dat ook oh zo graag wilt.
Ff slikken en weer doorgaan lijkt wel een lijfspreuk voor ons hier op dit forum...
Maar gelukkig komen er ook wel goede berichten, haal daar je hoop en kracht uit om weer door te gaan.
Sterkte he!
Liefs Scorpy

hallo
nou dat is niet mooi maar ik heb ook al twee keer inseminatie gehad en vorige week dinsdag de derde keer inseminatie en ik ben 30 jaar    en we willen het ook heel graag, we zijn er nu ook 7 jaar mee bezig en wij zitten nu ook in spanning het af te wachten maar we hopen   dat het nu een keer goed zal   gaan nou en ik wens jullie ook heel veel succes toe ik hoop ook zo voor jullie dat het goed zal gaan
XXX annabel

Terug
Bovenaan