Pech...

Ik schreef twee weken terug al dat Lukas een splintertje in zijn handhad dat is gaan ontsteken. Hij heeft daarvoor een antibiotica kuur gehad en we moesten het wondje openhouden zodat al het vuil etc er uit kon.

Helaas heeft dat niet mogen baten. De ontsteking leek weg maar was dat toch niet.

De dokter ziet het zelf niet zitten om in het wondje te gaan zitten wroeten want het wordt heel moeilijk om zijn handje goed stil te houden of ze moeten gaan fixeren en dat is nog traumatischer.

Dus morgen moeten we naar het ziekenhuis en dan krijgt hij een heel licht roesje (geen narcose) en gaan ze al het vuil etc eruit halen.

Het is maar goed dat hij niet weet wat hem te wachten staat.

Dus als jullie rond 12.00 uur allemaal willen duimen dan graag!

Annemieke

Hiya Annemieke!

Ach gosh arme Lukas! Ik zal heel hard voor jullie duimen hoor. "t is uiteraard maar beter dat het vuil eruit gehaald wordt, maar het is toch altijd maar een beetje eng om je kind aan anderen te overhandigen op die manier.
Veel succes voor je kleine kerel! (en voor zijn arme ouders ook natuurlijk hihi)

Ajuus, ilja

jeetje dat zie je niet aankomen...

wel goed dat ze er nu wat aan doen, want je weet maar nooit waar dat soort nare dingen toe kan leiden... ik zal morgen aan jullie denken!

liefs Jenneke

Ach gos, zielig!! Nou heel veel sterkte hoor en natuurlijk is het for the best..... maar ja, daar heb jij niet zoveel  aan op de avond van te voren.

Ik denk aan je morgen!!
Groetjes
Susan

Jeetje wat een pech... sterkte met je knulletje.

Maar wel bedankt voor je “waarschuwing” laatst. Een paar dagen later zag ik een splinterje in Stijn’s teen en er bleef een iniminie stukje zitten. Met je verhaal in mij achterhoofd heb ik echt mijn best gedaan om die er uit te krijgen, gelukkig!

Liefs

Terug
Bovenaan