PECH

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden
Ik heb echt heel veel pech de laatste 3 maanden eerst ging mijn wasmachine kapot kostte heel veeltijd om voor elkaar te krijgen dat ze zo spoedig konden maken gelukkig opgelost en een maand later mijn televisie moest een nieuwe komen ruim 2 weken zonder televisie.Afgelopen woensdag had milton 39.4 graden koorts heel ziek spugen ik geregeld naar de huisarts te gaan komen we terug televisie weer kapot ja 1 maand oud ze zouden vandaag ophalen plus een bruikleen tv en weat denk je alweer een fout gemaakt geen televisie en ik zit momenteel met 2 zieke kinderen thuis gelukkig heb ik dan wel mijn computer maar is toch een gemis weer een weekend zonder tv kan pas maandag geregeld worden voor bruikleen tv .Ik zit er even helemaal doorheen ik heb ze ook even flink de waarheid verteld ja mevrouw fouten maken doe iedereen.Bij mij dan teveel ik had al de situatie uitgelegd dat ze die bruikleen tv zouden brengen dat was woensdag ja forget it ik heb al zoveel tegenslag gehad in mijn leven dat kan er ook wel bij.Toen ik zwanger was van milton is mijn zus overleden kon niet naar de begrafeis in mijn toestand milton hebben ze moeten reanimeren shanice ook .Voor het eerst alleen om boodschappen was milton bijna onder een auto gelopen.Ik moest even mijn ei kwijt
ik ga maar weer eens naar milto kijken gaat niet echt goed het wasafgelopen nacht 2 keer eruit voor milton. groetjes lisette

Hoi meis,

Wat rot voor je dat alles even tegen zit.
En die tv zal net even de druppel zijn als je toch al moe bent van het eruit moeten omdat je kleine ziek is.
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen en beterschap met de kleine.
Kop op, straks wordt het weer beter.

Liefs Reneke

Gooi alles er maar uit!!! Hier zou ik ook van balen!!! Maar probeer ook het zonnetje te zien. Je kindjes worden weer beter, je krijgt een andere tv en de wasmachine doet het ook weer. En dan kan je misschien weer slaap inhalen. Of probeer een paar uur oppas te regelen en ga even iets voor jezelf doen. Ook als mijn dochter ziek was vond ze het heerlijk om even bij opa te zijn (waar misschien wel tv is).

Ha meis,

Voel je je al wat beter? Hoe is het met je zieke kindjes?
Dat van die wasmachine is trouwens wel bizar. Toen Myrthe net 3 weken oud was ging die bij ons ook kapot en ik hoor dit toch wel vaker als vrouwen net bevallen zijn!
Misschien vragen we teveel van die machines ineens en worden ze levensmoe van dat wassen hihi.
Laat je nog even weten hoe het is?

Liefs Reneke

Hallo Reneke
September is voor mij een bizarre maand mijn vader is op 8 september 23 jaar geleden verongelukt en shanice was dan precies 6 maanden de zwangerschap van milton liep op het laatst niet voorspoedig ik had pre eclampsie en ik werd 19 september 2005 opgenomen 23 september zijn ze gaan inleiden mijn zus die overleden is is van 23 november 17.40 nou milton is om 17.40 geboren   het was ook een spoedkeizersnee en moest gelijk gereanimeerd worden dus alleen de maand en het jaar verschilt dus hoezo bizar mijn moeder zat er eigenlijk ook alweer opte wachten wat voor datum zal shanice geboren worden het zat ook vlak bij mijn vader en moeder verjaardag en ja bij mijn moeder was inderdaad de wasmachine kapot toen ze aan het bevallen was van mijn zus die overleden is.Ik   heb nou een klein tweedeyhands tv gekocht en die gaat dan naar boven als die andere er is wel weer extra kosten maar ja whatever we kunnen het wel gebruiken.Milton is alweer wat opgeknapt er kon vannacht ook weer uit en van vrijdag op zaterdag kon ik er wel 4 keer uit nou voel ik mezelf wel opgebrand. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik positief moet blijven maar telkens bij een leuke gebeurtenis gebeurt er wel weer wat negatiefs en daar word ik doodmoe van maar ik ga door ik heb een pracht man en pracht kinderen en die hebben mij nodig en ik hun ook ik zeg soms ook wat kan ik nog meer wensen dan dat niet iedereen heeft het
Bedankt voor je intresse reneke en reisa touwens ook
en reneke hoe gaat het met jou en je gezinnetje ?
groetjes lisette

Hoi,

Ja dat van zo'n slechte maand kennen we hier ook. Alleen is dat bij ons december. In december is er altijd wat.
Of mijn moeder ligt ineens met op 4 plaatsen een gebroken enkel. Of mijn oma of opa lag in het ziekenhuis. En dat jaren achter elkaar. Ik heb zelf ook in het ziekenhuis gelegen in jawel december. Mijn opa lag op sterven in december maar heeft het nog volgehouden tot januari. Maar ja ik herken het wel.

Het is heel begrijpelijk dat als je zo moe bent en alles even tegenzit je je rot voelt en ook minder kan hebben. Maar zoals je zelf schreef je hebt prachtkinderen en man en als je kids je aankijken en lachen dat smelt je toch?
Probeer het allemaal op een positieve manier te zien. Is moeilijk ik weet het, maar alleen zo kom je verder.
Zo heb je nu dus een tv voor straks in jullie slaapkamer. Kan je eens vroeg naar bed en lekker knus in je bed tv kijken en in slaap vallen hihi.
En kan je niet iets met je man afspreken om 's nachts af te wisselen?
Mijn vriend hoort echt niks 's nachts maar ik duw hem weleens het bed uit hoor haha.

Hier gaat alles wel ok. Druk aan het solliciteren, moet CZ nog bellen, en van Myrthe is even afwachten, helaas.
Verder erg druk geweest hier in de buurt door die heftige brand in de c1000, wat je vast wel op het nieuws gezien/ gehoord hebt.
Ben express maar niet gaan kijken want ze waren vandaag nog aan het blussen en met al die rook, leek me niet echt goed voor onze kleine meid.

Nou meis heel veel sterkte en hopelijk kan je weer slapen.

Liefs Reneke

Hallo Reneke
Ja inderdaad lekker een tv op de slaapkamer zeker als je straks weer die voetbaltijd gaat krijgen.Heel toevallig heb ik ook bij de brandweer gewerkt bij het trainingscentrum als telefoniste/receptioniste toen ik zwanger van milton was .Ik heb er 5 jaar gewerkt maar toen liep mijn contract af heb toen nog wel een leuk afscheidfeest gehad en cadeaus voor de zwangerschap.Ik heb toen ook nog heel veel gesolliciteerd maar het lukte niet om weer zo een functie te krijgen en ik ben nog al beperkt vanwege een zwakke rug.Dus uiteindelijk besloten om lekker thuis te blijven en voor een tweede kindje te gaan. En nou heb ik een fulltime job als huisvrouw en moeder prachtg is het om alles mee te kunnen maken met de kids de eerste lach de eerste stapjes milton heeft tot nu toe ook nooit ergens anders geslapen.Ja weer even over de brandweer de eerste keer dat mijn moeder met hem ging wandelen kwam de brandweer voorbij en mijn moeder zei tegen mij milton gaf geen kik of schrok niet ik zeg ook tegen haar ja weet je niet die heeft de sirene al zo vaak gehoord toen hij in mijn buik zat.Ik ben blij dat iemand begrip heeft meestal klappen de mensen helemaal dicht als ze horen wat tot nu toe gebeurt is en weten niet hoe ze moeten reageren.Ik vind het ook een mooi gebaar bij milton dat hij op de 23ste geboren is en om 17:40 net als mijn zus ik was altijd wl close met haar dus ik mis haar vreselijk z heeft mijn kindjes helaas niet mogen meemaken ik vertel wel eens wat over haar tegen milto maar die begrijpt ook nog niet allemaal goed en dat kan ook niet i net als opa ij heeft het er wel eens over .Nou genoeg over mijzelf je moet zeker wel veel regelen voor je meisje en je man als je geopereerd moet worden kan de familie toch bijspringen als het moet. Heb je al een datum door gekregen dat het gaat gebeuren en wanee moet je met myrthe naar het ziekenhuis . ik hoor het wel
groetjes lisette

Hoi,

Hoe gaat het nou? Is de tv al gemaakt?
Wij hebben een verschrikkelijke nacht gehad. |Gister was Myrthe bij haar grote neef en ik denk dat ze zoveel te verwerken had dat ze er nog last van had vannacht.
Om 3u werd ze wakker, klaar om te spelen en na een uur was het hard brullen en krijsen. Om de 10min er wel uit geweest, maar niks hielp.
Zelfs mijn vriend werd er wakker van, terwijl hij normaal altijd erdoorheen slaapt haha.
Om half 5 was ik het zat en heb ik haar bij ons in bed genomen (waar ik eigenlijk fel op tegen ben, maar ja ik zag echt geen andere redmiddel meer) en binnen 5 min sliep mevrouw. Om half 7 fles en toen viel ze gelijk weer in slaap. Haar maar weer in haar eigen bedje gelegd en toen was ze om half 9 weer wakker. Wat een nacht

Hoe gaat het nu met jou? Voel je je nog steeds een beetje down of wordt dat al weer wat beter?

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan