Pechweekend

Hoi meiden,

Hier weer een pechweekend.
De hele week al flinke harde buiken dat ik ze weg moest puffen, dus uiteindelijk de gyn gebeld. Moest ik langs komen, CTG gemaakt maar daar was alles goed. Meisje had het ook erg goed naar haar zin.
Kreeg alleen een beetje erg het idee dat we er voor niks waren en dat ze het allemaal onzin vond dat we gebeld hadden. Dus ik zei al tegen Demis ik ga niet meer tenzij ik zeker weet dat het weeën zijn.

Reden we vandaag met mijn schoonouders naar Duitsland om een Quinny Zapp op te halen... worden we van achteren aangereden. Gordel strak in mijn buik en een klap in mijn rug en nek gehad. Dus zit nu weer met continue harde buiken en verrekte pijn in mijn rug. (ik heb al een behoorlijke zwakke rug ivm fibromyalgie)
Demis wilde alweer het ziekenhuis bellen, maar ik vertik het omdat ik nu al zo vaak afgescheept ben met harde buiken/ bandenpijn hoort erbij en weet ik het wat. Dat ik nu echt niet weer naar het ziekenhuis wil.
De kleine meid voel ik wel goed schoppen en doen, dus dat stelt me wel erg gerust.

Vanmorgen belde mijn dochter me op om kwart voor 8 om haar hart even te luchten.... haar bio vader heeft weer een vriendin (geloof de 8e sinds we 5 jaar geleden uit elkaar gingen) en was ook blijven slapen. Waardoor Maud haar vader niet wakker kreeg omdat ze pijn aan haar ogen had. En ze had voorin gezeten in de auto...

Tis gewoon weer eens een rot weekend....
Maar heb wel een hele mooie Quinny Zapp gekregen van mijn schoonouders waar de maxicosi mooi op kan, zodat ik niet hoef te tillen :))

Sorry voor het klagen...........

Jeetje echt een rot weekend!!!
Maar ehhh je heb gewoon een auto ongeluk gehad hoor!!! Dus...als jij daardoor weer harde buiken krijgt moet je gewoon weer het ziekenhuis bellen...
Heb maling aan het personeel daar!! Want daar zijn ze voor!!
Meid hou je rustig!!

Jeetje wat vervelend dat je zo'n rotweekend hebt gehad. Ik begrijp dat je nu niet wilt bellen naar het ziekenhuis, maar jullie zijn aangereden van achteren!! Als je het niet vertrouwt moet je gewoon bellen, daar zijn ze voor.

Hou je rustig!!

Gr.

indderdaad wel heel véél pech zo.als je het niet vertrouwd zou ik toch lekker bellen.je betaald genoeg ziektekosten hier.en over een paar maanden zie je die zusters toch niet meer.sterkte meid en ik zal duimen voor minder pech ;-))

Wat schrikken zeg zo'n ongeluk! Ik kan me voorstellen dat je dan wel graag even wil checken of alles goed is met je dochter. Als je twijfelt gewoon weer bellen hoor, je kindje gaat voor alles en laat ze op het ziekenhuis maar zeuren. Sterkte meid!

Oeh erg zeg Mamaleintje! Klinkt allemaal niet fijn.
Toch maar even naar de dokter/ziekenhuis als de pijn door blijft zetten hoor.

Ook niet fijn van je ex. Dat zijn geen leuke verhalen!

Sterkte en doe rustig aan!

He lieverd,
Je klaagt toch helemaal niet,vind het wel meevallen nog..Alsa ik mezelf soms hoor haha.
Ik denk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan.ik heb er ook zo n last van harde buiken die echt aanvoelen als behoorlijke harde buiken en dan twijfel ik soms ook wel.Maar ik voel het meisje in spee ook goed bewegen dus ik kan me dan wel gerust stellen.
Ik ken het trouwens een ex die om de zoveel tijd een nieuwe vlam heeft..die van mij net zo!Maar vervelend dat pappa niet wakker wordt als je pijn je oogjes hebt.Arm meisje.

dikke kus!!

Nee je klaagt toch idd helemaal niet!! Het hoort er allemaal bij dat je het je extra aantrekt van alles.. E nog doe je dat niet want harde buiken e.d. zijn geen pretjes!!nhou het nog even vol, succes!!!!

Terug
Bovenaan