Pedaalemmer?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Even een vraagje...ik moet nog een luieremmer oid aanschaffen en vind die dingen eigenlijk maar onhandig omdat ze zo klein zijn als je ze op de grond zet en je ze met de hand moet openen.
Nu heb ik t idee dat een 'gewone'   pedaalemmer hetzelfde effect heeft alleen dan praktischer in mijn ogen.... Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik wil niet zo'n dure nappywrapper of zo kopen voorlopig maar heb wel alvast  de luierzakjes van Etos ingeslagen, dan zal t toch wel mee moeten vallen met de stank?!

Liefs Lotte

Hoi,

Die luierzakjes helpen redelijk maar niet als je dat een dag in een kamer in een emmer laat liggen. Wij hadden bij de eerste een nappy wrapper, ideaal maar de cassettes zijn erg duur. Bij de tweede hebben we een diaper champ gekocht en daar gaan gewone vuilniszakken in, je ruikt echt niks. Ik zou niet meer zonder willen hoor.

Syl

Hoi Lotte,

Ik heb ook een diaper champ (normale vuilniszakken), je krijgt hem momenteel bij een abonnement op het blad Kinderen cadeau. Ik wilde beide, dus had twee vliegen in een klap. Misschien ook een ideetje voor jou?

Groetjes Jettepetje

Hoi hoi,

Ik heb ook een vuilnisbak gekocht, een mooie witte (Ikea)  die perfect in het babykamertje past. Hier kun je de deksel zo omhoog doen met 1 hand. Wij willen de luierbak elke dag legen in de kliko.

Zelf vond ik de luieremmers niet zo mooi, vandaar dit alternatief.....

Jettepet, goede tip.... van het maandblad kinderen.

Groetjes Sylvia

Hi Lotte,

Wij hebben gelijk een nappywrapper gekocht en dat bevalt prima. Hij was in de uitverkoop toendertijd en alhoewel het draaisysteem inmiddels niet meer werkt is het geheel geurloos en kan een dag of 3 mee.

Groetjes,
Levis mom

Wij hebben bij de 1e een nappywrapper gekocht. In het begin totaal onzinnig, want de luiers stinken pas als ze vast voedsel gaan eten. Maar nu ben ik er wel heel blij mee. Wij gooien wel eens een vieze luiers in een pedaalemmer in de schuur. Nou dat stinkt behoorlijk. De nappywrapper hebben wij in de badkamer staan trouwens.

Dus in het begin kun je best een pedaalemmertje kopen en die in de babykamer neerzetten. Na een paar maanden zou ik toch voor een ander alternatief kiezen.

Groetjes Empe

Terug
Bovenaan