Peet hoe gaat het???

Hee mick,

Ik wilde zometeen ff een topic aanmaken.
Het gaat nog niet zo lekker hier.

Gisteren uitslag van het bloed gekregen.
En weet je wat de arts zei aan de telefoon.
De uitslag is helemaal goed!
Wat moet je daar dan van denken he...
Dus ik vroeg, wat betekent dat dan?

je hebt in elk geval geen buiten baarmoederlijke zwangerschap!!!!
Nou ja zeg... Ik wist helemaal niet dat ze daar aan dachten.
Ik hoef vandaag ook niet meer bloed te laten prikken.
mag met de provera beginnen. Heb ik dus ook maar gedaan.

Als ik nu ga menstrueren, dan meteen naar het ziekenhuis en dan ga ik aan de puregon.
Nieuwe methode met hopelijk goeie kansen...

Voel me nog helemaal niet happy hoor.
Ben vreselijk onzeker en jank bijna de hele dag.
Had de moed weer bij elkaar geraapt om hier ff te lezen en te schrijven, maar zou het liefst de hele dag in mijn bedje blijven liggen. Ik voel me vreselijk zielig!!!! Heb net de afdeling chocolade bij de supermarkt leeggekocht....

Hoe is het met jou????
Hopelijk wel jouw lucky maand.....

Tot snel
liefs,
peetje

Pff wat raar dat ie dan zegt dat de uitslag helemaal goed is, dan klinkt het net of je goed zwanger bent......

Ik baal echt met je mee, ik kom virtueel bij je op de bank hangen en chocolade eten (liefst met hazelnoot of wit haha) en gaan we feelgood movie kijken samen goed??

Hier geen idee nog hoe de maand zal eindigen, mijn NOD is 25 aug. dus dat duurt nog een poos. Ik voel nog niet veel, soms lijjken mijn tepels donkerder, maar ik probeer me er zo weinig mogelijk mee bezig te houden....

Houd je taai meid, een dikke knuffel en een kus van Mickey

dat is een heel goed idee Mick... Samen op de bank, Chocolade, Chips, Cola (kortom alles wat Sonja verbiedt) en een feelgood movie.
Heb jij nog suggesties voor een goeie film?
Hoe laat starten we de tv...haha... Krijg toch weer een beetje mijn humor terug...

Nou ja... proberen positief te blijven noemen ze dat dan...

tot snel.
liefs,
peet

Ja meis, dat is het enige wat we kunnen doen toch??? MOED houden en weer door gaan, ook al denk je soms dat je gek wordt van verdriet om de onzekerheid en de tegenslagen???!!!!!

Voor de vakantie leek mijn angst soms groter te worden dan de hoop dat het eens goed komt en dat koste me heel veel energie, gelukkig gaat het nu beter...

Een goede feelgoodmovie eehhh, ik kan er zo 1,2,3 niet een bedenken, heb pas wel een hele leuke gezien, maar weet echt niet meer hoe die heette

kus

lieve Mickey,

ja die angsten he.... stom he dat die soms zo kunnen overwinnen.
En het andere moment kun je de hele wereld weer aan. Stom he....

Hoe voel jij je verders meis? Het is toch bijna september....
En ik merk dat dit me ook heel veel doet.
Ik doe nu allemaal dingen en heel vaak denk ik dan.... Ik had dit eigenlijk niet meer moeten/kunnen/willen doen, omdat bijna uitgerekend was van mijn tweeling.
Ik vind het heel confronterend hoor!!!! Ik hield me na de miskraam maar vast aan het idee dat ik nu misschien wel weer zwanger zou zijn en dat daardoor deze periode minder verdrietig zou zijn.
Maar ik heb nog helemaal niks... En jij dus ook nog niet.....
Ik vind het heel lastig. Heb jij daar ook last van?

liefs,
Peet

Ja, daar heb ik ook last van hoor, dan ben ik aan het werk en denk ik, "Ik had nu zwangerschapsverlof moeten hebben" En zo nog wel duizend voorbeelden, het had nu niet lang meer geduurd voor ons, een paar weekejes. Ik dacht idd ook tegen die tijd wel weer zwanger te zijn, maar helaas
Maar we moeten elkaar toch oppeppen, want ooit gaat het ons gewoon lukken.

Al voelt het soms van niet....

xx Mickey

we slepen elkaar er maar doorheen meissie!!!!

We zitten in hetzelfde schuitje en weten precies wat we beide doormaken.

Fijn hoor zo'n forumvriendinnetje!!!

liefs en sterkte he...
Peet

Terug
Bovenaan